Gå til innhold

hvilken ullkåpe har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd? Er den varm nok? 

Anonymkode: 046d1...ec5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en ullkåpe jeg kjøpte for sikkert 20 år siden. Svart, innsvinget og dobbelspent. Bruker den stor sett til pent, har andre jakker jeg bruker til hverdags.

Skrevet

Jeg har en blåmelert ullkåpe/ jakke. Den er litt kortere enn den brune avbildet over her. Jeg kjøpte for en 10-15 år siden. Den er superfin!  Brukte den mye tidligere. Den er tykk og god :rodmer: Den kostet egentlig 2000 kr, men kjøpte den på supersalg, så fikk den for 200 i sin tid. Veldig fornøyd. Står den skal renses, men har vasket den på ullvask mange ganger, og den er like fin. Får mye skryt, hver gang jeg har den på meg.

Skrevet

Jeg har en klassisk sort en i ull og kashmir, kjøpt på Magasin i København (a'la den kamelfargede 7e8 la ut bilde av), men med ullbelte i livet for å knyte - som jeg ikke alltid har på). Den er nok 10 år gammel og brukes stort sett til "pent", varm nok 

Skrevet

Har the London coat fra the curated i merino og kasjmir 😊 kamelfarget. 

Anonymkode: 5cb7f...12a

Skrevet

Har en svart kåpe i ull og kashmir. Veldig varm. Har også en I ullblanding og den er ikke så varm. Begge er godt over 10 år gamle. Den første var dyr. Den andre ikke. 

Anonymkode: 4ffd8...daa

Skrevet (endret)

Har en fra Johnnylove, men ønsker meg en kamelfarget. Den er i ull (75 % ull og 5 % Kashmir), men synes ikke den holder mer enn ned til 5 minus, da går jeg over til parkas. En skikkelig god og varm ullkåpe står absolutt på ønskelista.

Endret av Rosa Dartle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...