Gå til innhold

Vår "eder og galle-tråd" når vi er forbannet og livet går oss imot

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

For andre gang på kort tid har jeg forventet å få en pakke levert til min adresse, men så blir det noe kluss og jeg får lett og ledig beskjed om å hente i en nærbutikk  :rope:  som ikke er nær meg i det hele tatt!!!  = taxi må til frem og tilbake og det blir enda dyrere enn det allerede var. Den siste bestillingen min har kommet helt fra amerika og en skulle tro at selger forsto at her må en pakke inn med omsorg og bobleplast og pappkartong i mengder, så "tingene" kommer hele og fine frem til kjøperen...men neida; hard håndtering på veien ser ut til å være helt normalt og den siste inneholdt noe som jeg ved mottak kunne ha sendt med suksess til kunstutstilling, krumbøyd og ubrukelig som den var. De hadde sendt en ting som det burde ha stått FORSIKT OG og DENNE SIDE OPP på...i en enkel plastpose og et syltynt skumgummilag rundt. Det beskyttet ingen verdens ting! Jeg kan ikke få fikset det og tenker at det ikke er verd å sende hele veien tilbake og klage, for med alle ekstra sendetillegg ender jeg opp på "betydelig sum" og det er det ikke verd.

Jeg er skuffet over dumme folk som ser ut til å ha latt sitt dårlige humør gå ut over innholdet i min pakke og har samtidig latt sin bitbullrotte få gnage i stykker esken det lå i. Bokstavelig talt så var pappen i småbiter. Virker gjort med vilje.

Jeg forstår ikke annet enn at JEG ER SÅ JÆSKLA FORBANNET NÅ AT JEG BANNER PÅ AMERIKANSK! :kjefte: 

Tråden er for alle små eller store utbrudd over urettferdigheter og dårlig behandling. Ut med det! 

Endret av Hoppetaujenta
irritert skrivefeil - arrgh!
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd at posten stapper en for stor pakke i postkassen min slik at jeg ikke får åpnet postkassen og må bryte den opp med hammer :kjefte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har noen problemer her inne? Det var da fint.  :) 

Personlig liker jeg ikke H&M`s nettsider. Elendige bilder, modeller og fremvisning av produktet som selges. 
Fokuset på ung, skrapet tynnhet og sure modeller med ofte dårlig holdning; hva filler`n mener de med dette? 
Jeg får ikke lyst til å handle fra dem etter "omlegging"...ikke til det bedre. :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ingen har noen problemer her inne? Det var da fint.  :) 

Personlig liker jeg ikke H&M`s nettsider. Elendige bilder, modeller og fremvisning av produktet som selges. 
Fokuset på ung, skrapet tynnhet og sure modeller med ofte dårlig holdning; hva filler`n mener de med dette? 
Jeg får ikke lyst til å handle fra dem etter "omlegging"...ikke til det bedre. :jolie: 

Har også irritert meg over omleggingen deres. Er blitt mer kronglete å finne noe der og de bildene ser jo bare merkelige ut. Hadde vært greit å bruke plus size modeller på pluss størrelse- klær, så man får en formening om hvordan plagget vil se ut på noen med former.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (4 minutter siden):

Har også irritert meg over omleggingen deres. Er blitt mer kronglete å finne noe der og de bildene ser jo bare merkelige ut. Hadde vært greit å bruke plus size modeller på pluss størrelse- klær, så man får en formening om hvordan plagget vil se ut på noen med former.

Helt sant. Jeg sjekket der også nemlig og de har kun damer med pipestilkben. Noen jeans er ca. 100 nummer for store til dem, men det viserjo  heller ikke hvordan plagg hadde sett ut på stormotemennesker. Jeg leter etter plagg der og finner veldig få. :klo: Det burde jo ha bugnet... Stedet virker øde og ugjestmildt og jeg tror jeg dropper å handle der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...