Gå til innhold

Støtter du Israel? Meningsmåling

Athod

Støtter du Israel?  

679 stemmer

1. 1. Støtte til Israel

• Jeg støtter Israel
      159
    • Jeg er motstander av Israel
      107
    • Det er ikke så enkelt
      61
    • Kan ikke nok til å ha en solid mening
      25
    • Jeg støtter ikke Israel
      211
    • Begge parter bryter jevnlig og ofte folkeretten, og jeg støtter derfor ingen av de.
      116

Anbefalte innlegg

Her i Norge er det ikke ulovlig med demonstrasjoner, deal with it.

Usmakelig valg av dato for all del.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Youtube er full av Iranere som danser og feirer Hizbollahs undergang, det sies at terrorregimet i Teheran har under 10% støtte i egen befolkning.

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (6 minutter siden):

Youtube er full av Iranere som danser og feirer Hizbollahs undergang, det sies at terrorregimet i Teheran har under 10% støtte i egen befolkning.

🤙

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (4 minutter siden):

🤙

La meg legge til dette: Netanyahu er en lynsmart uredd mann med verdens beste etterretningstjeneste i ryggen.

Når han holder en hel tale til det iranske folket og ber de gjøre opprør mot islamistregimet gjør han det nå fordi han vet nøyaktig hvor lite støtte prestene har blant det iranske folket, og hvor raskt regimet kan falle.

Jeg tror midtøsten vil være et ganske annet sted før dette året er omme, kanskje t.o.m før natt til mandag blir dag..

• Liker 4
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (2 minutter siden):

La meg legge til dette: Netanyahu er en lynsmart uredd mann med verdens beste etterretningstjeneste i ryggen.

Når han holder en hel tale til det iranske folket og ber de gjøre opprør mot islamistregimet gjør han det nå fordi han vet nøyaktig hvor lite støtte prestene har blant det iranske folket, og hvor raskt regimet kan falle.

Jeg tror midtøsten vil være et ganske annet sted før dette året er omme, kanskje t.o.m før natt til mandag blir dag..

Håper på et nytt Iran, som de var før! Med frigjorte, høyt utdannede kvinner, og ingen ekstrem islam👏

• Liker 7
  • Hjerte 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (3 minutter siden):

Jeg drømmer om en Iran uten prester, hvor folk kan bli fri igjen og en del av den store iranske diaspora kan reise hjem eller feriere der uten å være redd.

• Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NatNat skrev (3 minutter siden):

Jeg drømmer om en Iran uten prester, hvor folk kan bli fri igjen og en del av den store iranske diaspora kan reise hjem eller feriere der uten å være redd.

Ja!

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebrunost skrev (3 minutter siden):

Håper på et nytt Iran, som de var før! Med frigjorte, høyt utdannede kvinner, og ingen ekstrem islam👏

Og jeg tror du får det.

Den islamske republikken har ingen legitimitet og Iranere flest hater presteskapet...Når Israel øker presset litt mer nå tror jeg rett og slett Iran koker over og presteregimet blir kastet.

Vi får se hva Israel gjør natt til mandag ( eller før) jeg tipper direkte angrep mot folk i statsledelsen og eliteavdelinger i forsvaret. Tror ikke iranere flest ønsker å se Irans oljeinstallasjoner sprengt i fillebiter men det kan fort skje likevel.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (6 minutter siden):

Og jeg tror du får det.

Den islamske republikken har ingen legitimitet og Iranere flest hater presteskapet...Når Israel øker presset litt mer nå tror jeg rett og slett Iran koker over og presteregimet blir kastet.

Vi får se hva Israel gjør natt til mandag ( eller før) jeg tipper direkte angrep mot folk i statsledelsen og eliteavdelinger i forsvaret. Tror ikke iranere flest ønsker å se Irans oljeinstallasjoner sprengt i fillebiter men det kan fort skje likevel.

Hvordan vet dere at Israel planlegger angrep 7/10? 
Ser mange skriver dette… er det bare noe dere tror eller?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (15 timer siden):

Jeg har alltid vært mer sympatisk ovenfor Palestinerne. De har det verst. Mye av det er Israels skyld, og mye av det er Hamas sin skyld.

Nå derimot, etter ett år med elendighet, er jeg veldig mye sterkere imot Israels handlinger. De drar den så langt at dette ikke er forsvar noe mer. Dette er angrep, og jeg trur de liker angrep. Jeg trur at Israel utførere massedrap for massedrapenes skyld. Netanyahu sitter nok med ståpikk mens han leser rapporter over antall drepte.

Enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet dere at Israel planlegger angrep 7/10? 
Ser mange skriver dette… er det bare noe dere tror eller?

Ja opplagt, men symbolikken i å gi den islamske republikken banesår på årsdagen for terroren i Israel er bare så sykt bra.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (Akkurat nå):

Ja opplagt, men symbolikken i å gi den islamske republikken banesår på årsdagen for terroren i Israel er bare så sykt bra.

Er ikke militærekspert, men følger jo med. Så talen til Bibi. Han så ganske så lur ut, og har nok noe i ermet nå ja. 
Jeg tenker at han kommer til å slå til mot Iran ganske snart. Hvis ikke USA greier å presse ham til ikke å gjøre det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter selvsagt Israel, selv om jeg ikke liker Netanyahu eller den ultraortodokse delen av regjeringen. 

Jeg synes dekningen av konflikten her i Norge er en stor skam. Jeg ble selv lurt til å være pro-palestina som ungdom, da jeg ikke var voksen nok til å stille noen kritiske spørsmål.

Israel kjemper mot islamistiske terrororganisasjoner. Om maktbalansen var snudd på hodet ville vi hatt et faktisk folkemord, Hamas har selv sagt dette og beskrevet hvordan. 7.oktober skal gjentas igjen og igjen til Israel er utslettet. Så ikke bare skal Israel som stat avvikles, men innbyggerne skal massakreres på mest mulig brutalt vis.

Hamas har stor støtte i det palestinske folk. Også for 7.oktober. Man kan prate om dette i evigheter, men dette er nok for meg til å ikke kunne være pro-palestina. Palestinerne må få et helt annet lederskap først, en ansvarlig ledelse som Barth og Støre kaller det er en god start.

• Liker 7
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bacteria skrev (8 minutter siden):

Er ikke militærekspert, men følger jo med. Så talen til Bibi. Han så ganske så lur ut, og har nok noe i ermet nå ja. 
Jeg tenker at han kommer til å slå til mot Iran ganske snart. Hvis ikke USA greier å presse ham til ikke å gjøre det. 

Biden var så spak i sin uttalelse at jeg tror neppe det skjer. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurendreieren skrev (9 timer siden):

Jeg støtter selvsagt Israel, selv om jeg ikke liker Netanyahu eller den ultraortodokse delen av regjeringen. 

Jeg synes dekningen av konflikten her i Norge er en stor skam. Jeg ble selv lurt til å være pro-palestina som ungdom, da jeg ikke var voksen nok til å stille noen kritiske spørsmål.

Israel kjemper mot islamistiske terrororganisasjoner. Om maktbalansen var snudd på hodet ville vi hatt et faktisk folkemord, Hamas har selv sagt dette og beskrevet hvordan. 7.oktober skal gjentas igjen og igjen til Israel er utslettet. Så ikke bare skal Israel som stat avvikles, men innbyggerne skal massakreres på mest mulig brutalt vis.

Hamas har stor støtte i det palestinske folk. Også for 7.oktober. Man kan prate om dette i evigheter, men dette er nok for meg til å ikke kunne være pro-palestina. Palestinerne må få et helt annet lederskap først, en ansvarlig ledelse som Barth og Støre kaller det er en god start.

Debatten i kveld: Is/Hamas/hezbollah har terrorceller i Europa. Dvs Iran har. Fex har lederen for det kriminelle Foxtrot-nettverket forbindelse med Iran. Det er nå over alle nyhetskilder at Iran kan kobles til bombene utafor den israelske ambassaden i Stockholm. De har fingre overalt.

At folk ser på Israel som den store stygge ulven går over min forstand. 

Endret av Bacteria
  • Liker 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (15 minutter siden):

Ikke en sjanse i helvette.

Bibi har ventet på dette øyeblikket i over 40 år. Den islamske staten forsvinner i år, presteledelsen begynner å ligne påtagelig på gamlingene som ledet Sovjetunionen før den falt.

• Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tått skrev (7 timer siden):

Ikke en sjanse i helvette.

Bibi har ventet på dette øyeblikket i over 40 år. Den islamske staten forsvinner i år, presteledelsen begynner å ligne påtagelig på gamlingene som ledet Sovjetunionen før den falt.

Hater Netanyahu, men det hadde vært ganske fantastisk hvis han knuste presteregimet i Iran. Russland vil muligens også gå med i dragsuget da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (23 minutter siden):

Hater Netanyahu, men det hadde vært ganske fantastisk hvis han knuste presteregimet i Iran. Russland vil muligens også gå med i dragsuget da.

Hater presteregime, men hadde vært ganske fantastisk om de fikk knust massemorderne i den Israelske regjeringen. La de sloss til døden i en lukket arena og la resten av verden være i fred sier jeg.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (59 minutter siden):

Blir nok mindre droner på Putin fra iran da ja. USA bør smi mens jernet er varmt nå og sende Iran noen hilsener med Tomahawk.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...