Gå til innhold

Trenger jeg virkelig linkedin?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir litt dårlig av hele opplegget, det gir meg ingen god følelse av å henge på linkedin. Kan jeg slette hele dritten og fremdeles være en aktuell jobbsøker?

Anonymkode: d7a4f...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, null problem. Jeg er ingeniør og har aldri vært på Linkedin. Har aldri hatt problemer med å få ny jobb

Anonymkode: d2639...c03

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med om riktig så mange ansettelser. Linkedin har aldri vært nevnt eller brukt.

Tipper dette er bransjeavhengig.

Anonymkode: 631e7...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Tror heller ikke det er nødvendig. Hele greia er en diger runkering slik jeg ser det.

Anonymkode: 7d840...774

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært på LinkedIn og jeg fikk likevel jobb i et selskap hvor det det linkes til folks LinkedIn-profil i kontantkortet deres i Outlook. 

Anonymkode: 6db25...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror heller ikke det er nødvendig. Hele greia er en diger runkering slik jeg ser det.

Anonymkode: 7d840...774

Enig med deg. Nesten pinlig å ha en profil der. Jeg hadde det ikke, og fikk likevel jobb i en vel ansett statlig bedrift der majoriteten har Linkedin 

Anonymkode: 4bdfb...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer ikke da jeg var vikar i AtB, og «fadderen» min spurte om jeg hadde LinkedIn, noe jeg avkreftet. Han kunne da fortelle meg at når jeg ble voksen og begynte i arbeidslivet for alvor (jeg var over 30), så kom jeg til å skjønne greia. Han kom ikke på noe lurt å si etter at jeg sa at jeg brukte LinkedIn aktivt i flere år da jeg drev eget firma, men at jeg avviklet kontoen da jeg solgte firmaet videre. Han var en tufs. 

Anonymkode: b66f3...1a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gedigen runkering, rett og slett heslig å være der. Slettet profilen min.

Anonymkode: f8c26...608

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...