Gå til innhold

Heide park VS Hansa-park


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal på ferie til Tyskland neste år. Vi skal bo i nærheten av disse to fornøyelsesparkene. 

Har du besøkt en av de eller begge? Hvilken anbefaler du? Barn (12) tar alt, jo villere jo bedre og barn (7) tør bare ting beregnet på de aller minste. Trenger en park som er like mye for begge. 

Vet at Europa-park er nr 1 i Europa, men det blir for langt å kjøre.

Anonymkode: 25efb...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært i begge mange ganger som barn, men det er så mange år siden at jeg ikke husker sammenligningen fra den gang.
Men vi var i Heidepark i sommer med en på 6 og en på 8.  Heidepark er fin, er en del ville karuseller der jeg vil tro 12 åringen er stor nok til. Og en del 7 åringen kan ta. Men alikevel ikke en wow park syns jeg.

Det sies at Heidepark er mer for de som liker berg og dalbaner og Hansapark familiepark. Men Hansapark har fortsatt noen større karuseller. Jeg tror jeg ville kikket mest på Hansapark faktisk. Se evt på nettsiden til begge hva slags attraksjoner de har før dere bestemmer dere :) 

Og jeg ser du nevner Europa Park blir for langt unna, men jeg klarer likevel ikke å dy meg med å si at er virkelig nr 1 park om man noen gang har muligheten! :) 

 

Anonymkode: 04d7d...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har vært i begge mange ganger som barn, men det er så mange år siden at jeg ikke husker sammenligningen fra den gang.
Men vi var i Heidepark i sommer med en på 6 og en på 8.  Heidepark er fin, er en del ville karuseller der jeg vil tro 12 åringen er stor nok til. Og en del 7 åringen kan ta. Men alikevel ikke en wow park syns jeg.

Det sies at Heidepark er mer for de som liker berg og dalbaner og Hansapark familiepark. Men Hansapark har fortsatt noen større karuseller. Jeg tror jeg ville kikket mest på Hansapark faktisk. Se evt på nettsiden til begge hva slags attraksjoner de har før dere bestemmer dere :) 

Og jeg ser du nevner Europa Park blir for langt unna, men jeg klarer likevel ikke å dy meg med å si at er virkelig nr 1 park om man noen gang har muligheten! :) 

 

Anonymkode: 04d7d...6b1

Takk for utfyllende svar 😊

Tenker å ta med 12 åringen en tur alene til Europa park, siden både jeg og hun elsker heftige attraksjoner. Far og sønn er ikke så tøffe i trøya 😄

Anonymkode: 25efb...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...