Gå til innhold

Eks omtaler sexen vi hadde som hobby…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter og skriver mens han plutselig ramser opp konas hobbyer. Hobbyer som gir henne «ro og sjelefred»… Noe som interesserer meg null. Aldri møtt henne.
 

Han er en eks fra 22 år tilbake. Han skriver til meg daglig. Så skriver han at selv har han ingen hobbyer, var enklere før da var yngre og hadde null ansvar (han har to unger og naboungene som renner ned dørene daglig) og sex var hobbyen. Er virkelig menn så kyniske (og enkle i hodet) at sex med kjæresten, ses på som hobby? Som en sport? 

Er det virkelig av så liten verdi at det anses som en sport? 
 

Noen som slår denne? Toppen av usmakelighet…?

Anonymkode: 194f5...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sitter og skriver mens han plutselig ramser opp konas hobbyer. Hobbyer som gir henne «ro og sjelefred»… Noe som interesserer meg null. Aldri møtt henne.
 

Han er en eks fra 22 år tilbake. Han skriver til meg daglig. Så skriver han at selv har han ingen hobbyer, var enklere før da var yngre og hadde null ansvar (han har to unger og naboungene som renner ned dørene daglig) og sex var hobbyen. Er virkelig menn så kyniske (og enkle i hodet) at sex med kjæresten, ses på som hobby? Som en sport? 

Er det virkelig av så liten verdi at det anses som en sport? 
 

Noen som slår denne? Toppen av usmakelighet…?

Anonymkode: 194f5...199

22 år tilbake og du har fortsatt sånn kontakt med eksen? Hva sier kona hans til det? Eller om du har en partner? 

Og sex er jo en hobby, en aktivitet som er artig, spennende, slitsom og helt klart gir og tar energi. En hobby er heller ikke det samme som en sport. 

Anonymkode: d9caf...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du å skrive med eksen du var sammen med for 22 år siden? 
 

Er bare å slutte å svare det, eventuelt blokkere han. 

Anonymkode: 3cb61...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

22 år tilbake og du har fortsatt sånn kontakt med eksen? Hva sier kona hans til det? Eller om du har en partner? 

Og sex er jo en hobby, en aktivitet som er artig, spennende, slitsom og helt klart gir og tar energi. En hobby er heller ikke det samme som en sport. 

Anonymkode: d9caf...a3b

Ikke min sak at han er gift. Nei hun vet ikke, da hadde de nok ikke fortsatt vært gift da. Hvem finner seg i sånt… En grunn til at det ble slutt den gang men bevarte vennskapet. 

Nei, det er ikke en hobby. 

Anonymkode: 194f5...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor gidder du å skrive med eksen du var sammen med for 22 år siden? 
 

Er bare å slutte å svare det, eventuelt blokkere han. 

Anonymkode: 3cb61...c22

Nei, si det. Vennskap.

Anonymkode: 194f5...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, si det. Vennskap.

Anonymkode: 194f5...199

Vær ærlig - du liker oppmerksomheten han gir deg.

Anonymkode: f6ce1...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du misforstår. En hobby er jo noe man elsker å drive med. Noe man kanskje vil gjøre i ethvert ledige tidsrom. Når man er ung, har få forpliktelser og kjæreste så blir det ofte mye sex. Det er ikke snakk om at det bare er en hobby, men at det er noe han elsket.

Anonymkode: 56ac2...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vær ærlig - du liker oppmerksomheten han gir deg.

Anonymkode: f6ce1...7b8

Nei. Det er ikke oppmerksomhet, mer vennskap. Samme humor. Vil jeg booste selvtilliten og ha oppmerksomhet, snakker jeg med menn som er aktuelle som partnere, og dater.

Anonymkode: 194f5...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror du misforstår. En hobby er jo noe man elsker å drive med. Noe man kanskje vil gjøre i ethvert ledige tidsrom. Når man er ung, har få forpliktelser og kjæreste så blir det ofte mye sex. Det er ikke snakk om at det bare er en hobby, men at det er noe han elsket.

Anonymkode: 56ac2...4f1

Blir så tarvelig å omtale noe spesielt og fint som «hobby». Men så har ikke han og jeg samme syn på forhold osv heller da. For meg betyr det mer, og går mer i dybden enn å anse det som et tidsfordriv.

Anonymkode: 194f5...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blir så tarvelig å omtale noe spesielt og fint som «hobby». Men så har ikke han og jeg samme syn på forhold osv heller da. For meg betyr det mer, og går mer i dybden enn å anse det som et tidsfordriv.

Anonymkode: 194f5...199

Du kan godt synes det, men jeg tror ikke han mener det som du tolker det. Jeg _tror_ bare han tenker tilbake på tiden med mye sex som fin.

Anonymkode: 56ac2...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hobby kan absolutt være spesiell og fin. 

Og noen har faktisk sex som hobby. Jeg hadde det selv en periode. Men skjønner at det ikke passer for alle å omtale det sånn.

Anonymkode: d55aa...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...