Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal menn alltid bære så manipulerende og selvsikrere, kan de ikke heller prøve å ta vare på oss isteden.

Anonymkode: 5d6b9...ad7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke dette igjen. Mannen min er selvsikker, bestemt og tar samtidig vare på meg. 

Anonymkode: 1c5e0...34c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skal menn alltid bære så manipulerende og selvsikrere, kan de ikke heller prøve å ta vare på oss isteden.

Høres mer ut som om du burde spørre deg hva som feiler dine valg av menn. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå har jeg vært på kvinneguiden i 10 år og hatt venniner i snart 30 år. Jeg lurer på hva som feiler kvinner. Men så tar jeg meg selv i det, for det finnes kvinner som hater menn og menn som hater kvinner. Disse skriver klagetråder på KG. Om du har et problem med 50% med jordens befolkning er det på tide å gå i seg selv.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvilke menn sikter du til her? Jeg er overhodet ikke slik, men har ikke kommet meg forbi første date på snart fem år. Har gode kvinnelige venner, da. Oppførselen du etterspør leder nemlig ofte kun til vennskap.

Anonymkode: e86ab...7e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hæ? Jeg tar vare på meg selv, jeg, Trenger ingen mann til å gjøre det. Jeg liker for øvrig selvsikre menn. 
Dessuten er kvinner like manipulerende som menn. Kanskje mer. Hilsen kvinne med ganske mye livserfaring. 

Anonymkode: f8380...9de

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har litt høyt blodtrykk. Ellers feiler det meg ikke stort

Anonymkode: ac9b1...78c

• Hjerte 2
Skrevet

Kjæresten min er den varmeste og mest empatiske mannen jeg vet om. Han ser meg, lytter, en fantastisk samtalepartner, elsker og bestevenn❤️

Anonymkode: e435b...8d5

Skrevet

Møter du kun manipulerende menn, så er fellesnevneren deg. Langt ifra alle menn er slik, så da bør du nok reflektere litt over egne valg 

Anonymkode: 1ed98...a2a

• Liker 1
Skrevet

Gjesp…. Enda en 

Anonymkode: 9d0a6...7b9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 23.28):

Ta vare på deg selv og dere i fellesskap tar vare på hverandre. 

Anonymkode: 51169...beb

Skrevet

Forstår du er såret, men alle menn er ikke skyld i det du har opplevd. 

Anonymkode: 1faf8...444

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 23.30):

Kjenner ikke dette igjen. Mannen min er selvsikker, bestemt og tar samtidig vare på meg. 

Anonymkode: 1c5e0...34c

Så du har ingen andre erfaringer i livet enn han? Så heldig du er. 

Anonymkode: 198ea...32f

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kjæresten min er den varmeste og mest empatiske mannen jeg vet om. Han ser meg, lytter, en fantastisk samtalepartner, elsker og bestevenn❤️

Anonymkode: e435b...8d5

Også levde de lykkelig i alle sine dager 😂

Anonymkode: 198ea...32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...