AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #1 Skrevet 2. oktober 2024 hei, jeg skal på date med en kjekk kar fra Finnmark og er veldig nervøs. Jeg er usikker på nesten alt: hva jeg skal ha på meg? Hva vi skal snakke om? Hvor vi skal spise?(bor i Oslo btw) trenger hjelp gjerne send tips alt hjelper Anonymkode: d35b2...ed4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #2 Skrevet 3. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): hei, jeg skal på date med en kjekk kar fra Finnmark og er veldig nervøs. Jeg er usikker på nesten alt: hva jeg skal ha på meg? Hva vi skal snakke om? Hvor vi skal spise?(bor i Oslo btw) trenger hjelp gjerne send tips alt hjelper Anonymkode: d35b2...ed4 Det som er viktig er at du ikke setter deg selv i posisjon hvor det handler om at du skal bli likt av han, men fokuser på hva det er du har behov for i en relasjon og fra en kjæreste. Du skal ha på deg noe som du føler deg vel i og som du synes representerer deg bra ut i fra daten dere skal ha. Snakk om ting som vil gi deg innblikk i hvem han er og hvordan han eventuelt vil være som en kjæreste. Er du i en alder hvor du vil møte en du kan få barn med er det viktig for deg å finne ut av om han har samme tanker som deg og samme målseninger i livet når det kommer til relasjon og familieliv. At han er kjekk er egentlig uvesentlig hvis du er ute etter noe seriøst. Det er eventuelt en bonus, men ikke der du skal ha fokuset ditt. Anonymkode: 1514d...cb4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #3 Skrevet 3. oktober 2024 Ville for det første ikke lagt opp til så mye spising, ville heller møtt han for kun en kaffe eller for å gå en tur. Hvis kjemien viser seg å være dårlig så kan det være grusomt å sitte gjennom et helt måltid, spesielt når du er nervøs i tillegg. Bedre å gjøre noe aktivt hvor ikke alt avhenger av at samtalen flyter hele tiden. Ang klær, ta på deg noe du er komfortabel i, gjerne det samme du ville tatt på deg om du skulle møtt ei venninne til samme aktivitet. Vær den ekte og naturlig deg. Det er den han ønsker å møte. Anonymkode: a8fb6...e97
Fjellmannover190 Skrevet 3. oktober 2024 #4 Skrevet 3. oktober 2024 For min egen del vil jeg møte litt styla, men ganske naturlige damer som er seg selv. Pynt deg litt, men ikke for mye. Også enig i at det er viktig å ikke legge opp daten etter den man dater, slik at man får en ubalanse. Vær deg selv og husk på egne behov, ikke fokuser på at du skal passe inn til den du møter. Sted i Oslo er vanskelig, veldig mye som fungerer. God erfaring med alt fra Røør til Himkok og Kolonialen til Oslo Street food(maten ok, men fint å gå langs fjorden etterpå)
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #5 Skrevet 4. oktober 2024 Vær kresen, ha det gøy og ikke ta det så personlig Anonymkode: e3a78...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå