Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste har barn med en annen dame.de har samværsavtale 50/50.

problemer et at hver gang hun skal ha barna så spør hun oss om ha dem.hun skal alltid på fest eller jentetur.

ofte lyger hun at hun skal på jobb for øke sjangsen for at vi sier ja.

i tilegg koster dette veldig mye også fordi hun spør min ex om låne penger i tilegg.

opplever at han gir mye etter og det gjør meg frustrert for hun skal bare leve «det gode liv «

han spør aldri henne tilbake om det er noe vi skal på.då må vi bare droppe det .å sier hun sjelden gang ja så endrer det seg alltid til nei

Anonymkode: 34fac...6b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok alltid imot mine barn når eksen spurte. Skulle jeg på jobb måtte han selvfølgelig finne en annen løsning. Det er mine barn 100% av tiden, selv om vi delte samvær.  At han gir henne penger, er et valg. Det får dere diskutere. Har dere delt økonomi kan han ikke gi bort penger. Har dere separat økonomi, er det hans valg alene. Ang at hun sier ja, men ombestemmer seg, er selvfølgelig dårlig,  men da vet dere jo at hun gjør det. Løsningen er å spør en alternativ barnevakt som stiller opp dersom hun trekker seg. Også samboende foreldre opplever at barnevakten trekker seg. Da må de ha alternativ,  eller bli hjemme. 

Anonymkode: 8ac2c...abf

• Liker 1
Skrevet

Hvor ofte er "hele tiden"? Hver måned?

Anonymkode: 08e9e...ae6

Skrevet

Så det du egentlig vil er at han skal sette ned foten?

Anonymkode: 4820e...751

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...