AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #1 Skrevet 2. oktober 2024 Ikke planlagt, men det har nå skjedd. Det blir 14 mnd forskjell Hva er erfaringen? Er det helt grusomt i starten? Anonymkode: e69cd...c91
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #2 Skrevet 2. oktober 2024 Har 13 mnd mellom guttene mine, gikk veldig fint, hadde ikke bhg til eldste, da det ikke var ledige plasser, og når jeg ser på bildene, så er han jo nesten en baby selv 😊 Men har ingen negative minner om den tiden. Alt går 🫶🏻 Anonymkode: 29e8d...803 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #3 Skrevet 2. oktober 2024 Har tvillingbrødre som er et år yngre enn meg, så her får du et svar fra barnets side da. Vi har i alle år hatt svært stor glede av hverandre, og har i dag som voksne et nært og trygt forhold. Det var selvfølgelig tungt for våre foreldre i starten, særlig siden det kom to-for-en, men i følge dem var det flere fordeler enn ulemper. Anonymkode: 70f9c...eb4 1
Noldus Skrevet 2. oktober 2024 #4 Skrevet 2. oktober 2024 Har 18 mnd mellom to av mine, det gikk overaskende greit. Det positive var at de begge sov på dagen til minstemann var ganske stor. Selvsagt på skift i perioder, men da hadde jeg tid til dem både samme og alene. Minste var en rolig og fornøyd baby. Har også to med 2 års mellomrom. Der var minstemann mye mer urolig så syns det var mer stress. Har begge periodene hatt begge barna hjemme på dagtid. 1
Huldraisør Skrevet 2. oktober 2024 #5 Skrevet 2. oktober 2024 15 måneder mellom mine eldste. Tøft den første tiden, men hadde valgt det igjen hvis jeg skulle velge. Så mye glede av hverandre og så kjekt å gjøre ting sammen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå