Gå til innhold

Kan man finne ut av om noen sitter i fengsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En person skadet meg i min fortid, men jeg anmeldte ikke av ulike årsaker. Jeg har i mange år følt meg redd for å gå rundt i byen han holder til, som en gang også var byen jeg bodde i. 

Innimellom søker jeg opp personen, jeg hadde nok håpet at han skulle havne i fengsel -forhåpentligvis uten at det har handlet om å skade mennesker. Og nå når jeg søker ham opp så "finnes han ikke mer" noe sted. Ingen adresse, selskapet han har dukket ikke opp osv. Han har ikke holdt noe særlig hemmelig i forhold til dette i alle de årene som har gått, så jeg begynte å stusse da jeg sjekket sist, nå er enda mer fjernet. 

Samtidig har det foregått en rettssak hvor to av de involverte som nå er dømt til lange fengselsstraffer, passer i forhold til alder og andre kjennetegn.

Og jeg sitter her og tenker at jeg kanskje kan føle meg trygg en god del år fremover, har et lite håp  -men hvordan finner jeg ut av det? Er informasjon som dette mulig å finne ut av? 

Anonymkode: 4b0e5...b46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke søkt opp hvem som sitter inne. Det er allerede alt for dårlig info i forhold til at offer skal vite når gjerningsmann slippes ut, så da får ikke du vite noe. 

Anonymkode: 9e0e5...564

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...