Gå til innhold

Tempreg. Hvordan i all verden funker den


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beklager irritasjonen min men dette er noe av det dummeste jeg har sett på lenge.

Har nettopp flyttet inn i en bolig og den har denne tempreg for gulvarme og skjønner ikke noe av den. Kan ikke skru av varmen. Trykker man inn av/på så kommer der opp F25 eller 1.1 som går over til 10 hvis man trykker på pil opp. Ville prøve på noe da det var fryktelig varmt (innstilling 4,4 som jeg ikke skjønner noe av) Før i dag var det 0,1 til kanskje opp til 10 men kom an på hvor høyt man kom. Jeg trykket på av/på knappen i dag og da gikk det over til noe annet, Den mer vanlige tror jeg 10-40 og viser temp(?) som viste 30 (var utrolig varmt etter at den hadde stått på 3,4 i hele dag men vet ikke hvor mye det er, og den viser nå 24 etter er par timer. Betalte mye i oppvarming i går og i dag og Vil bare vite hvordan man kan skru av og på og holde seg til vanlig innstilling som da må være det den er på nå? Er virkelig noe av det rareste og mer kompliserte jeg har vært borti og må bare få oversikt. 
Den står på 10 for kommer ikke lavere og får ikke skrudd av og vet ikke om det er den uvanlige eller vanlige innstillingen som er på nå. Er fortsatt veldig varmt men gulvet er litt kaldere. 

 

IMG_5595.jpeg

Anonymkode: 1e6c9...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

F5 betyr frostsikring og den skal visst da være av. Stemmer dette? 
Fikk jo panikk da flere sier f5 er en feilmelding hos flere varmekabler men her står det noe annet. Man burde jo kunne slå helt av og da skal vel skjermen være blank? Oj som jeg savner vanlig av/på og opp/ned. Ikke disse her. 

IMG_5597.png

Anonymkode: 1e6c9...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

F5 betyr frostsikring og den skal visst da være av. Stemmer dette? 
Fikk jo panikk da flere sier f5 er en feilmelding hos flere varmekabler men her står det noe annet. Man burde jo kunne slå helt av og da skal vel skjermen være blank? Oj som jeg savner vanlig av/på og opp/ned. Ikke disse her. 

IMG_5597.png

Anonymkode: 1e6c9...01a

Vet ikke om bilde er veldig uklart? Rart for er kun her i såfall 

Anonymkode: 1e6c9...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...