AnonymBruker Skrevet 2. oktober #1 Del Skrevet 2. oktober Jeg skulle ønske jeg hadde rå til frisør og farge håret der, det går ikke akkurat nå. Jeg er mørkeblond mot blond på tuppene, og ønsker å farge det. Så jeg lurer på hva slags hårfarger dere ville anbefalt for å farge håret hjemme. Plis bare svar på spørsmålet😂😅 jeg har vurdert dette 5-6+++ ganger de siste årene men jeg vil vite at jeg ikke blir oransj! Men mer rød oransj. Anonymkode: 38ef4...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #2 Del Skrevet 2. oktober Manic panic har skikkelig rød farge og mange spennende farger, men mener du rødt-rødt eller naturlig rødt kanskje? Anonymkode: 95321...6f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #3 Del Skrevet 2. oktober Bare vær obs på at rødt må vedlikeholdes ofte, og det er i tillegg vanskelig å få ut rødpigmentene hvis du skal bytte farge. Sjekk ut https://bybente.com/, er mange som er fornøyd med de. Anonymkode: f584d...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #4 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Manic panic har skikkelig rød farge og mange spennende farger, men mener du rødt-rødt eller naturlig rødt kanskje? Anonymkode: 95321...6f4 Naturlig rødt som etc hovedperson fra virgin river 🥰 Anonymkode: 38ef4...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #5 Del Skrevet 2. oktober Du har for mørkt hår til å få den fargen hun har. Da må du bleke det først og så farge opp. Hvis du går for en mørkere rød/mørk kobber farge så kan du få et vellykket resultat hjemme. Anonymkode: 2e9aa...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. oktober #6 Del Skrevet 3. oktober (endret) Farge med henna? Det sliter ikke på håret og falmer ikke, og er billig. Har selv farget håret med henna fast siden midten av 90-tallet. Her er et bilde av meg fra noen år siden, har samme farge fortsatt Ulempen med henna er at det skal være vanskelig å få bort igjen, men det har jeg personlig ingen erfaring med. Jeg er naturlig rødhåret, men har brukt henna for å forsterke min naturlige farge i over halve livet. I tillegg har jeg også kommet i en alder hvor naturen sakte men sikkert gjør meg om til blondine. Endret 3. oktober av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #7 Del Skrevet 3. oktober Med det håret du har er det bedre å få noen lyse striper. Det vil aldri bli naturlig ginger ved farging. Vet om mange som har blitt oransje når de har prøvd med hjemmefarging. Anonymkode: 043c4...973 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #8 Del Skrevet 3. oktober Alternativet er å bruke penger på kvalitetsparykk. Anonymkode: 043c4...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå