Gå til innhold

Jeg vil farge håret rødt/ginger! Tips?.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ønske jeg hadde rå til frisør og farge håret der, det går ikke akkurat nå. Jeg er mørkeblond mot blond på tuppene, og ønsker å farge det. Så jeg lurer på hva slags hårfarger dere ville anbefalt for å farge håret hjemme.

Plis bare svar på spørsmålet😂😅 jeg har vurdert dette 5-6+++ ganger de siste årene men jeg vil vite at jeg ikke blir oransj! Men mer rød oransj. 

Anonymkode: 38ef4...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Manic panic har skikkelig rød farge og mange spennende farger, men mener du rødt-rødt eller naturlig rødt kanskje? 

Anonymkode: 95321...6f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær obs på at rødt må vedlikeholdes ofte, og det er i tillegg vanskelig å få ut rødpigmentene hvis du skal bytte farge.

Sjekk ut https://bybente.com/, er mange som er fornøyd med de.

Anonymkode: f584d...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Manic panic har skikkelig rød farge og mange spennende farger, men mener du rødt-rødt eller naturlig rødt kanskje? 

Anonymkode: 95321...6f4

Naturlig rødt som etc hovedperson fra virgin river 🥰

Anonymkode: 38ef4...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har for mørkt hår til å få den fargen hun har. Da må du bleke det først og så farge opp. Hvis du går for en mørkere rød/mørk kobber farge så kan du få et vellykket resultat hjemme.

Anonymkode: 2e9aa...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge med henna? Det sliter ikke på håret og falmer ikke, og er billig. 

Har selv  farget håret med henna fast siden midten av 90-tallet. Her er et bilde av meg fra noen år siden, har samme farge fortsatt

Ulempen med henna er at det skal være vanskelig å få bort igjen, men det har jeg personlig ingen erfaring med. 

Jeg er naturlig rødhåret, men har brukt henna for å forsterke min naturlige farge i over halve livet. I tillegg har jeg også kommet i en alder nå naturen sakte men ssikkert gjør meg om til blondine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...