Gå til innhold

samboer som har lite ambisjoner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger litt innspill på situasjonen på meg og min samboer.

Han virket i starten som en ambisiøs mann. Han skulle ta lappen blant annet, men har ikke lagt opp penger for dette. Det ender med at jeg kjører overalt. Han er snart 30. Vi begge studerer. Jeg føler at jeg er den voksne i forholdet. Jeg vet hva jeg vil. Han derimot vingler litt på om han har valgt rett studie(ikke noe big deal sånn sett.) Synes det er slitsomt være eneste med lappen. Jeg er også den eneste som gjør husarbeid hjemme som innebærer vasking av klær og hus, samt støvsuging osv. Han sier han skal ta lappen, men nå når han skulle ta den så kunne han ikke pga for lite lønn. Han har heller ikke fått seg jobb ved siden og føler han ikke gjør innsats for å skaffe seg en 😔 Bare jeg som jobber…

Anonymkode: 6dc5f...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lillebamsemums skrev (1 minutt siden):

Øvelseskjører du med han?

nei, jeg er akkurat ikke gammel nok for det🤣 

Anonymkode: 6dc5f...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ambisiøs mann som skulle ta lappen ? 
Dette er jo en dott av en mann. 
Ta lappen er en selvfølge .

ambisjoner er slike ting som feks springe maraton , ta en god utdanning , skape et firma eller gjøre seg kjent pga sine egenskaper / yrke. 
Denne mannen har nok aldri hatt noe ambisjoner utover trygda. 

Anonymkode: 3c6ce...ebd

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full i røde flagg han der. At han ikke bidrar på noen som helst måte på noen arenaer, hadde gjort at jeg hadde forlatt han. 
For all del ikke finn på å få barn med han!! 

Du jobber og du er den eneste som gjør noe i huset. Hva i alle dager skal du med han??? Bli kvitt dødvekten! 

Anonymkode: cccb9...be5

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ambisjoner å ha jobb og ta lappen, det er vanlige ting mennesker gjør. Ei heller det å gjøre husarbeid. 

Han virker jo helt amøbe, det der hadde jeg ikke orket. Ser du for deg å leve sånn resten av livet? Med en fyr som ikke gidder noe som helst? Lykke til med barn eller noe som helst. 

Anonymkode: 684c5...389

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte «samme det vel, alle skal ikke være advokater!». Men dette handler jo ikke om det, men om at han ikke gjør en dritt på noen arenaer!

For ALL del, IKKE få barn med denne mannen! Det vil brenne deg fullstendig ut og du vil ende opp med å hate han.

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

nei, jeg er akkurat ikke gammel nok for det🤣 

Anonymkode: 6dc5f...415

ahh, oki! er i litt samme båt som deg, Men han kan kjøper over alt (i Norge ofc), pga vi kan øvelseskjøre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir irritert bara av å lese. Dere er TRETTI(!) år. 

Disse "ambisjonene" hans er ting han skyulle hatt på plass for over et tiår siden.

Er dette faren til dine fremtidige barn? Skammer du deg ikke når du hart ham med hjem til dine foreldre? Og sist men ikke mint, HVORFOR legger du listen din så lavt? 

:snapoutofit:

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk jeg inn og forventa lese om en mann som ikke tok videreutdanning og ville klatre i jobbstillinger eller flytte til utlandet selv om de hadde 3 barn.

Det du er sammen med, er en lat mann.

De fleste ser frem til å få førerkort pga friheten det gir.

Å være i slutten av 20 årene og bli kjørt rundt av dama....

Han der blir det aldri noe ut av.

Med mindre du dumper han og han får panikk. Fordi ingen ny dame vil ha han.

 

Anonymkode: 2d762...601

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vasker du hans klær? Det er jo bare å slutte med.

Anonymkode: e024e...eb4

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke særlig ambisiøs du heller når du slår deg til ro med en dott av en guttunge. 

Hadde seriøst ikke orket. Skal du ha barn med den der?

Anonymkode: ba906...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Trenger litt innspill på situasjonen på meg og min samboer.

Han virket i starten som en ambisiøs mann. Han skulle ta lappen blant annet, men har ikke lagt opp penger for dette. Det ender med at jeg kjører overalt. Han er snart 30. Vi begge studerer. Jeg føler at jeg er den voksne i forholdet. Jeg vet hva jeg vil. Han derimot vingler litt på om han har valgt rett studie(ikke noe big deal sånn sett.) Synes det er slitsomt være eneste med lappen. Jeg er også den eneste som gjør husarbeid hjemme som innebærer vasking av klær og hus, samt støvsuging osv. Han sier han skal ta lappen, men nå når han skulle ta den så kunne han ikke pga for lite lønn. Han har heller ikke fått seg jobb ved siden og føler han ikke gjør innsats for å skaffe seg en 😔 Bare jeg som jobber…

Anonymkode: 6dc5f...415

Er han syk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Trenger litt innspill på situasjonen på meg og min samboer.

Han virket i starten som en ambisiøs mann. Han skulle ta lappen blant annet, men har ikke lagt opp penger for dette. Det ender med at jeg kjører overalt. Han er snart 30. Vi begge studerer. Jeg føler at jeg er den voksne i forholdet. Jeg vet hva jeg vil. Han derimot vingler litt på om han har valgt rett studie(ikke noe big deal sånn sett.) Synes det er slitsomt være eneste med lappen. Jeg er også den eneste som gjør husarbeid hjemme som innebærer vasking av klær og hus, samt støvsuging osv. Han sier han skal ta lappen, men nå når han skulle ta den så kunne han ikke pga for lite lønn. Han har heller ikke fått seg jobb ved siden og føler han ikke gjør innsats for å skaffe seg en 😔 Bare jeg som jobber…

Anonymkode: 6dc5f...415

Mange som ikke har lappen/ bil, reagerer mer på at han ikke jobber. Hva gjør han på dagtid? Er han evig student?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du nevner er ikke ambisjoner, men et minimum i et ordinært liv.

Dette er en gutt, ikke en mann. Og en mann med særdeles lite tiltrekkende personlighetstrekk.

Du er rett og slett moren hans. Som han i tillegg har sex med 😬🙈

Hadde gjort det slutt. Det kommer til å ta denbe gutten åååårevis å bli voksen, om han noen gang blir det. Akkurat nå trenger han ikke bli voksen og ansvarsfull, fordi du gjør alt for han.

Anonymkode: c00d1...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at veldig mange som svarer her tok førerkort for veldig lenge siden. Nå stilles det helt andre krav. Man skal ha øvelseskjørt mye.

Jeg driver på selv, men har ingen å øvelseskjøre med og kjøretimer er DYRT. Selv for noen i full jobb.

Kunne jo prioritert å bruke sparepengene mine på førerkort da jeg var 18, men da ville jeg slitt med å komme meg inn på boligmarkedet.

Anonymkode: 82596...867

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han lurer deg. Lykke til. 

Anonymkode: 73edb...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...