AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #2 Skrevet 3. oktober 2024 Håper det, for han virkelig elsker mora si. Anonymkode: 4d5f5...6cf 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #3 Skrevet 3. oktober 2024 Min mann virkelig elsker sin mor, og har skikkelig omtanke og respekt for henne, uten at det betyr et usunt mor- sønn forhold. Jeg krysset ja, for jeg er hans barns mor og kvinnen han elsker, og også det setter meg i en posisjon der kjærlighet, omtanke og respekt er absolutt naturlig for ham. Tror aldri han har sagt til barna "Jeg er deres far, så dere må ha respekt for meg.", men han gir tydelig uttrykk for at de må ha respekt for sin mor. Det å være mor er liksom noe litt opphøyet, og ja han behandler også selv meg i forhold til det at jeg er hans barns mor. Med kjærlighet og respekt. Anonymkode: d8c5e...bfd
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #4 Skrevet 3. oktober 2024 Nei langt ifra. Han har ei narsissistisk mor. Han er ikke frekk mot henne. Men han er slått av de få gangene vi må ha noe med henne å gjøre. Med meg så forguder han meg. Det er viktig for han at hans døtre ser hvordan ei dame skal bli behandlet. Slik at de vet hva de skal godta av en kjæreste/partner. Anonymkode: 43b65...d35
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #5 Skrevet 3. oktober 2024 Nei. Han er mammas lille gutt. Mot meg var han voldelig og slem. Anonymkode: 02041...8c3 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #6 Skrevet 3. oktober 2024 Ikke riktig, jeg var mye frekk og sint på muttern for ingen kunne irritere meg som henne. Men har aldri vært det mot samboer. Anonymkode: a945e...fea
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #7 Skrevet 3. oktober 2024 Håper det, for da kommer mine sønner til å behandle kona si helt fantastisk❤️ Snakker gutter som har kommet hjem med blomster og gaver til mammaen sil siden de var små, kommer og gir meg klemmer flere ganger daglig som ungdommer, hører på meg og respekterer meg🥰 Anonymkode: 1bc40...715
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #8 Skrevet 3. oktober 2024 Min eks var frekk med sin mor og seff ble han det med meg også etter hvert! Anonymkode: 9953b...f3b
Fruktfatet Skrevet 3. oktober 2024 #9 Skrevet 3. oktober 2024 Meg er han utro mot og sender meldinger med andre bak ryggen min. Han har da et godt forhold til mora si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå