AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #1 Skrevet 2. oktober 2024 Hvordan var temperatur på land og i sjø? Unngår man fulle ungdommer osv? Vi skal reise 1 uke, og ønsker varme, og avslapning..ønsker ikke flytur som varer lengre enn 7 timer, da det spiser så mye av oppholdet. Kun 2 voksne, så det trenger ikke å være familievennlig 😁😁 Anonymkode: fe0c5...4e4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #2 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan var temperatur på land og i sjø? Unngår man fulle ungdommer osv? Vi skal reise 1 uke, og ønsker varme, og avslapning..ønsker ikke flytur som varer lengre enn 7 timer, da det spiser så mye av oppholdet. Kun 2 voksne, så det trenger ikke å være familievennlig 😁😁 Anonymkode: fe0c5...4e4 November på Gran Ca. Betyr høst, ofte høststormer, mye og kraftig regn på kort tid, oversvømmelser M.m. Særlig siste halvdel av november er dette helt vanlig. Men kan og komme tidligere. Spåkulen min og værmeldingen ellers rekker ikke så langt som til november hva været angår. Fulle folk og fulle ungdommer finnes overalt og til enhver tid i hele verden, der alkohol finnes. Se og opp så du ikke havner på hoteller for spesielt utvalgte grupper. Anonymkode: 16e79...247
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #3 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): November på Gran Ca. Betyr høst, ofte høststormer, mye og kraftig regn på kort tid, oversvømmelser M.m. Særlig siste halvdel av november er dette helt vanlig. Men kan og komme tidligere. Spåkulen min og værmeldingen ellers rekker ikke så langt som til november hva været angår. Fulle folk og fulle ungdommer finnes overalt og til enhver tid i hele verden, der alkohol finnes. Se og opp så du ikke havner på hoteller for spesielt utvalgte grupper. Anonymkode: 16e79...247 Takk for svar! Det står at det skal være over 20 soldøgn i november..men det kan jo være vi treffer akkurat i verste høstværet 👀 Har du tips til andre plasser man kan forvente sol og bad i november, med ikke altfor lang reisetid (kan strekke meg til 10 timer)? Jepp, treffer nok fulle folk uansett, og det har jeg ingenting i mot - men jeg ønsker ikke dunk-dunk hele natten fra baren ved siden av 😅 Så jeg tenker at midten av november ikke er den ideelle reisetiden for studenter osv. Fulle gamliser treffer vi nok på dog.. Anonymkode: fe0c5...4e4
Bondenisse Skrevet 2. oktober 2024 #4 Skrevet 2. oktober 2024 Jeg var der 1.-25. november i fjor. Tror jeg hadde 2 regnbyger på natten på hele oppholdet. når jeg kom ned var det varmt og deilig på dagen, men på kvelden måtte jeg trekke på meg bukse og/eller genser. Men så fikk jeg hetebølge der temperaturen ikke var under 22* helt til siste dagene. så oppsummert brukte jeg genser maks 5 ganger på 3,5 uker. Men normalt sett er det vanlig å måtte bruke genser/bukse på kvelden. Men dagtid i solen er godt og varmt så lenge du holder deg i sør. Kaldere i nord. Det var jevnt med charterturister på øya men også mye pensjonister som overvintrer. Men veldig rolig og fint der jeg var. Senteret er alltid en fest om man vil ha det ☺️ (men lett å unngå)
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #5 Skrevet 2. oktober 2024 Bondenisse skrev (2 minutter siden): Jeg var der 1.-25. november i fjor. Tror jeg hadde 2 regnbyger på natten på hele oppholdet. når jeg kom ned var det varmt og deilig på dagen, men på kvelden måtte jeg trekke på meg bukse og/eller genser. Men så fikk jeg hetebølge der temperaturen ikke var under 22* helt til siste dagene. så oppsummert brukte jeg genser maks 5 ganger på 3,5 uker. Men normalt sett er det vanlig å måtte bruke genser/bukse på kvelden. Men dagtid i solen er godt og varmt så lenge du holder deg i sør. Kaldere i nord. Det var jevnt med charterturister på øya men også mye pensjonister som overvintrer. Men veldig rolig og fint der jeg var. Senteret er alltid en fest om man vil ha det ☺️ (men lett å unngå) Det høres helt nydelig ut 😃 Tusen takk for nytting info. Ikke rart hotellene i Las Palmas var ganske billige..jeg var ikke klar over at det kunne skulle 20 grader (at man treffer på snø i fjellområdet liksom) på den lille øya. Kan jeg spørre hvor du var? Anonymkode: fe0c5...4e4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #6 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det høres helt nydelig ut 😃 Tusen takk for nytting info. Ikke rart hotellene i Las Palmas var ganske billige..jeg var ikke klar over at det kunne skulle 20 grader (at man treffer på snø i fjellområdet liksom) på den lille øya. Kan jeg spørre hvor du var? Anonymkode: fe0c5...4e4 Jeg var i Puerto rico. Det er en grunn til at de fleste nordmenn havner der og ikke f.eks las palmas. Unngå playa del Ingles om du vil unngå festungdom. Puerto rico og amadores anbefales. Tror ikke arguineguin er dårlig heller. Jeg gikk mange dagsturer dit over fjellet ☺️ Anonymkode: a667b...704
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #7 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var i Puerto rico. Det er en grunn til at de fleste nordmenn havner der og ikke f.eks las palmas. Unngå playa del Ingles om du vil unngå festungdom. Puerto rico og amadores anbefales. Tror ikke arguineguin er dårlig heller. Jeg gikk mange dagsturer dit over fjellet ☺️ Anonymkode: a667b...704 Og der var jeg for ivrig på anonymknappen. Anonymkode: a667b...704
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå