AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #1 Skrevet 2. oktober 2024 Jeg har ikke bil og har barnehage en annen plass en der jeg bor. Det betyr at jeg må dra tre ganger med kollektiv til og fra barnehagen når det er foreldremøte, i tillegg til at jobben ligger en tredje plass. Dette kombinert med et barn som ikke har sovet en natt igjennom på snart 3 år, gjør at det blir alt for mye for meg å dra på foreldremøte. Jeg trenger virkelig de timene på å ordne ting og slappe av isteden for å dra til barnehagen for å få informasjon som jeg allerede har og som det kommer referat fra. Har vært på foreldremøte før og det var virkelig ikke en eneste ting som var nytt eller nyttig. Men uansett det er ikke grunnen til at jeg ikke drar med det andre. Jeg opplever svært liten forståelse for dette, er jeg virkelig helt urimelig? I går sovnet jeg med barnet kl. 19 og det var ikke første gang. Barnet krever veldig mye også om dagen ikke bare i forhold til søvn. Anonymkode: d9c70...f6a 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #2 Skrevet 2. oktober 2024 Var flere foreldre som ikke dukket opp på foreldremøtet i vår barnehage sist, virket ikke som om det var noe problem. Går sikkert bra 😊 Anonymkode: 809f8...cc1 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #3 Skrevet 2. oktober 2024 Ikke tenk på det. Viktig info får man uansett. Viktigere å dra på foreldresamtale om ditt barn, og foreldremøter på skolen etterhvert. Anonymkode: b111f...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #4 Skrevet 2. oktober 2024 Et lite tips: Jeg fikk ta foreldresamtale over telefon. Anonymkode: 7e288...d44
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #5 Skrevet 2. oktober 2024 Bare husk at når du lager klagetråd på KG over å ikke bli inkludert, så er det din egen skyld som ikke gadd å bli kjent med de andre foreldrene. Anonymkode: 26952...f8e 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #6 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Bare husk at når du lager klagetråd på KG over å ikke bli inkludert, så er det din egen skyld som ikke gadd å bli kjent med de andre foreldrene. Anonymkode: 26952...f8e Inkludert i hva? Anonymkode: d9c70...f6a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #7 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Et lite tips: Jeg fikk ta foreldresamtale over telefon. Anonymkode: 7e288...d44 Takk, men det er kun snakk om foreldremøter, jeg drar på foreldresamtaler:) Anonymkode: d9c70...f6a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #8 Skrevet 2. oktober 2024 Bare ikke fortell det til noen. Du trenger ikke forståelse fra noen. Anonymkode: 12c7d...122 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #9 Skrevet 2. oktober 2024 Foreldremøter er da vel frivillige..? Anonymkode: 4a034...45d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #10 Skrevet 2. oktober 2024 Forståelig, du kan sikkert spørre om de kan lage et referat, du er sikkert ikke den eneste som ikke har mulighet. evt be om å få ta det over telefon, de kan ringe deg så hører du på møtet bare avtal dette med bhg på forhånd. Anonymkode: eddab...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #11 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Forståelig, du kan sikkert spørre om de kan lage et referat, du er sikkert ikke den eneste som ikke har mulighet. evt be om å få ta det over telefon, de kan ringe deg så hører du på møtet bare avtal dette med bhg på forhånd. Anonymkode: eddab...c2f Jeg tenker at det skal man ikke be om. Man tar et valg om å ikke dra på foreldremøte, det er helt greit. Viktig informasjon blir nok sendt hjem etterpå, men man kan ikke både stå over foreldremøte og spørre om de i barnehagen er villig til å jobbe ekstra av den grunn. Anonymkode: 7d761...407
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #12 Skrevet 2. oktober 2024 Eneste jeg tenker man eventuelt kan gi beskjed om er "hei. Jeg har ikke anledning til å møte på foreldremøte, dersom det blir få kandidater kan jeg stille i fau". Alltid litt kjipt at de som ikke kommer slipper unna det valget Anonymkode: 7d761...407
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #13 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Bare ikke fortell det til noen. Du trenger ikke forståelse fra noen. Anonymkode: 12c7d...122 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Foreldremøter er da vel frivillige..? Anonymkode: 4a034...45d Hva sier jeg hvis de i barnehagen spør da? Det er jo en forventning om at man skal komme. Anonymkode: d9c70...f6a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #14 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tenker at det skal man ikke be om. Man tar et valg om å ikke dra på foreldremøte, det er helt greit. Viktig informasjon blir nok sendt hjem etterpå, men man kan ikke både stå over foreldremøte og spørre om de i barnehagen er villig til å jobbe ekstra av den grunn. Anonymkode: 7d761...407 Be om? Man kan vel spørre om det går fint? Forstår ikke problemet? Anonymkode: eddab...c2f 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #15 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Be om? Man kan vel spørre om det går fint? Forstår ikke problemet? Anonymkode: eddab...c2f Du tenker kanskje på foreldresamtaler, dette er snakk om Foreldremøte. Anonymkode: d9c70...f6a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #16 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva sier jeg hvis de i barnehagen spør da? Det er jo en forventning om at man skal komme. Anonymkode: d9c70...f6a Enkelt. Sier det akkurat som det er. Det er klønete og langt å komme seg dit og barnet er krevende på natt og jobben krever sitt. Anonymkode: 79838...562 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #17 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva sier jeg hvis de i barnehagen spør da? Det er jo en forventning om at man skal komme. Anonymkode: d9c70...f6a Du var opptatt? Du trenger ikke forklare noe nærmere. Anonymkode: 809f8...cc1 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #18 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva sier jeg hvis de i barnehagen spør da? Det er jo en forventning om at man skal komme. Anonymkode: d9c70...f6a Bare si at det er vanskelig da du ikke har bil og bor et stykke unna. Trenger ikke si mer enn det. Anonymkode: b111f...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #19 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva sier jeg hvis de i barnehagen spør da? Det er jo en forventning om at man skal komme. Anonymkode: d9c70...f6a Bare si du ikke hadde anledning på det tidspunktet. Anonymkode: e8056...a72 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #20 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva sier jeg hvis de i barnehagen spør da? Det er jo en forventning om at man skal komme. Anonymkode: d9c70...f6a "Jeg skal forsøke å få det til". Etterpå gikkdetsessverre ikke. Eller: "Det er faren som eventuelt skal gå denne gangen". Anonymkode: 12c7d...122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå