Gå til innhold

Jeg må til oslo i noen dager, men kan ikke fortelle samboeren min hva jeg skal der…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg bruke som unnskyldning?

Anonymkode: 6ff4b...10d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du da?

Anonymkode: cb72e...fe7

Skrevet

Kommer jo an på mye...hva skal du..hvor lenge..er det mens han er på jobb el..

Skrevet

Jobbtur, jentetur, tur med noen i familien...

Anonymkode: fbd3c...e28

Skrevet

Si det som det er. Sannheten kommer alltid for en dag. 

Anonymkode: 11ac3...8a7

• Liker 8
Skrevet

Bra du ikke klarer å finne på en løgn selv.

Anonymkode: e74f7...727

Skrevet

Hvis du ikke kan fortelle samboeren din hva du skal betyr det at han ikke ville likt det, så sikkert møte med elsker eller noe sånt. Hvorfor skal vi hjelpe deg med å lyve for samboeren din? 

Anonymkode: fe029...bf2

• Liker 5
Skrevet

Kan du si det som det er: Jeg må til Oslo et par dager, men kan ikke fortelle hvorfor akkurat nå.

Skrevet
Hareena skrev (25 minutter siden):

Kan du si det som det er: Jeg må til Oslo et par dager, men kan ikke fortelle hvorfor akkurat nå.

🤨 Det hadde ikke vært greit for meg altså. Hva i alle dager skulle være veldig viktig, men ikke noe som kan fortelles? 

Hvis du forteller grunnen til at du skal til Oslo får du nok bedre svar. Folk vil nok heller hjelpe noen som skal lage en overraskelse til kjæresten enn noen som skal dit for å ta abort liksom

Anonymkode: 8f717...263

• Liker 5
Skrevet

Har reist flere ganger uten at mannen vet hva jeg har gjort. Har verv og jobber som gjør det naturlig med turer til ulike byer, så skylder på kurs eller oppdrag.

Anonymkode: d8893...edd

Skrevet

Skal du på strippeklubb?

Anonymkode: c4eb7...764

Skrevet

Kan du ikke si som det er? Jeg skal på jentetur og skal pule andre gutter

• Liker 2
Skrevet

Til legespesialist? Gynekolog for menssmerter. Øre nese hals. Psykolog. Noe privat. 

Anonymkode: bb59c...9ee

• Liker 2
Skrevet

Om man ikke klarer å tenke ut en løgn selv, så klarer man i alle fall ikke å gjennomføre en løgn.

"Jobbtur" er bare en av tusenvis av detaljer man må ha styr på om man først skal lyve. 

Jeg ville ikke på jobbfest, sa jeg hadde avtalt besøk hos mine foreldre den helgen. Møtte en kollega på fjellet, da må jeg jo si at turen ble kansellert på grunn av sykdom. Hva slags sykdom? Omgangssyke, slik er det når de passer barnebarna..haha... Hvorfor jeg ikke kom på festen likevel? Det ble for sent å melde seg på. Det var plass da noen hadde trukket seg i siste liten. Oi, det skulle jeg gjerne visst i går. 

Anonymkode: 2cca1...b3a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

🤨 Det hadde ikke vært greit for meg altså. Hva i alle dager skulle være veldig viktig, men ikke noe som kan fortelles? 

Hvis du forteller grunnen til at du skal til Oslo får du nok bedre svar. Folk vil nok heller hjelpe noen som skal lage en overraskelse til kjæresten enn noen som skal dit for å ta abort liksom

Anonymkode: 8f717...263

Jeg tenkte bare det kunne være bedre enn å lyve.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvorfor må du lyve?

Tydligvis er ikke ærlighet viktig i deres forhold. 

Anonymkode: bd988...12a

Skrevet

Ingen av oss her inn vet hvorfor ts må lyve for mannen, kanskje hun er utro, kanskje hun er gravid men mannen er en kontrollerende drittsekk og de har 4 barn fra før av hun prøver å forlate han og ønsker å ta abort for å slippe enda et barn i denne suppa. 

Ingen vet og det spiller ingen rolle. Vil dere ikke hjelpe ts med en god løgn så er det bare å scrolle videre.

Uansett, ts du har fått mange gode forslag så velger du med omhu alt etter hva du egentlig skal. Velg noe som passer det du har planer om å gjøre. Skal du noe medisinsk så forteller du at du skal noe lignende skal du være utro så sier du at du skal treffe en gammel venn som trenger hjelp til å gå fra partneren eller noe sånt. 

Anonymkode: 05542...a44

• Hjerte 1
Skrevet

Det virker veldig rart, det her. Men ok. Vil han godta en "shoppingtur i hovedstaden"? Det trenger jo ikke være vanskeligere enn det. De har butikker i Oslo de ikke har andre/mange andre steder. 

Jobbtur, vennetur osv., vil bety løgn som involverer flere og vil lettere bli oppdaget.

Anonymkode: d8461...e2f

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvis du er kvinne kan du si du vil på shoppingtur da de har butikker i Oslo som fører merkevarer andre byer mangler. 

Men jeg vil fraråde å lyve, uansett grunn. Det kommer som regel for en dag, og da ligger man tynt an. 

Anonymkode: f397b...d14

Skrevet

En løgn bør være så nærme sannheten som mulig. En god fortelling av en løgn innebærer så få detaljer som mulig.

Kjenner du noen i Oslo du kan besøke samtidig, og dermed skylde på? Er det et kulturtilbud, tjeneste e.l. i Oslo det er troverdig at du ville reist dit for, f.eks en spesifikk frisør, en type hudbehandling ingen andre tilbyr, eller en kunstutstilling som er veldig "deg"? Har du noe på gang i livet ditt hvor det hadde vært naturlig å oppsøke noen i Oslo, f.eks en spesialist på noe?

Unnskyldningen din bøt handle om noe eller noen du oppsøker, som du ikke kan finne en annen plass, og som det er veldig troverdig at du ville reist (langt?) for. Gode venninner eller familie tror jeg er den beste løsningen, med mindre din mann kan finne på å slenge seg med på et slikt besøk.

Anonymkode: 062a8...718

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...