Gå til innhold

Barcelona erfaring nyere tid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å reise til Barcelona tidlig på våren men er litt usikker på hvordan det er å være turist der i nå tid med alt hater mot turister.

Jeg ønsker å reise dit på grunn av Gaudí, salvador dali og at jeg alltid er sulten etter sol på den tiden av året men ikke interessert i bade ferie.

Jeg forstår at folk er sinte med tanke på airbnb leiligheter som ødelegger boligstrøk osv, jeg ønsker å bo på hotell. Samtidig er Spania sin økonomi totalt avhengig av turister så å bare ønske turistene vekk er ikke gjennomtenkt men jeg er helt enig at turisme bør reguleres på en mer bærekraftig måte enn det det gjøres i dag ikke kun i Spania da dette gjelder flere populære plasser.

Noen som har vært der nylig og lyst til å dele sin opplevelser av hvordan det er å være turist et sted mann er "hatet"

Anonymkode: f3e68...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke opplevd noe hat, men jeg oppfører meg jo heller ikke på noen måte som tilsier at jeg er turist. Det er ikke sånn at jeg har sett lynsjemobber utenfor hotellet (eller andre steder). Barcelona er fantastisk, om man passer på verdisakene.

Anonymkode: fb1c3...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der i fjor. Merket ingenting, og så ingenting, til dette antiturist-greiene.

Anonymkode: 3997a...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...