AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #1 Del Skrevet 2. oktober 2024 Har en westin sofa også kan jeg få en weston sofa. Noen som vet om man ser forskjell på de når de står vedsiden av hverandre? De ser veldig like ut, men dumt om det kræsjer liksom. Anonymkode: b21bf...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #2 Del Skrevet 2. oktober 2024 Her ser du bilde av westin vs weston 3 seter sofa. Westin er mindre i mål, og muligens litt lysere. Vanskelig å vurdere fra bilder. Hvis du får en sofa, så ta den i mot og heller gi den vekk hvis den ikke passer? Anonymkode: f06fd...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 2. oktober 2024 #3 Del Skrevet 2. oktober 2024 Weston selges på Bonus, mens Westin selges på Skeidar (sagt litt røflig, flere selger Weston). Weston er Brunstad, men usikker på merket på Westin. Mulig egen merkevare?? Jeg er usikker her. Utsende er ganske likt, men jeg har ikke studert kvalitetene nøye. Jeg vil tro de går sammen, men at det kan være nyanseforskjeller må du nesten regne med. Det vil det jo være om de er fra ulike år, og vært utsatt for ulike solforhold og ikke minst slitasje. Mener det er noe sånn, om ikke bommer jeg helt, og da beklager jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #4 Del Skrevet 2. oktober 2024 Nei, jeg "får" den ikke, må betale. Pluss at det er litt pes å kjøre og hente osv. Stemmer, den ene er fra Skeidar mens den andre er fra Bohus. Anonymkode: b21bf...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #5 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nei, jeg "får" den ikke, må betale. Pluss at det er litt pes å kjøre og hente osv. Stemmer, den ene er fra Skeidar mens den andre er fra Bohus. Anonymkode: b21bf...4ac Som sagt er de nok ikke helt like, samt det er forskjelli str, men jeg kan ikke tenke meg at forskjellene er så store at det er noe å bry seg om. Man slenger vel uansett oppi noen puter og pledd, også funker det. Anonymkode: f06fd...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #6 Del Skrevet 2. oktober 2024 Har en av hver selv. Weston sin er litt dypere og mer fast i putene. Den har også søm foran på armlenet. Fargene er helt like og høyden er den samme om du bytter beina mellom dem. Anonymkode: ba627...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå