AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #1 Del Skrevet 2. oktober 2024 Ble grovt mobba hele oppveksten, banka, folk spredde rykter, omtrent alle hadde noe negativt å si om meg. Nå når jeg er ''voksen'' og går til psykolog, nav, blitt kjent med andre folk på min alder/eldre får jeg bare beskjed om at jeg er en veldig likanes person og at jeg er ''lett å like''. Holst på å knekke sammen da psykologen sa ''du er bra nok og jeg mener du er mer enn bra nok''. Hvorfor mobba folk meg da? Ja noen av de hadde det sikkert jævlig med seg selv, men hadde alle det så jævlig med seg selv? Sliter veldig på å ta til med når noen sier noe som helst positivt om meg, tror ikke på det, egentlig. Jeg bare skjønner ikke hvorfor folk brukte så enormt mye av tida si på å ødelegge livet mitt om jeg virkelig er en så bra person som folk nå skal ha det til at jeg er. Anonymkode: 80417...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 2. oktober 2024 #2 Del Skrevet 2. oktober 2024 Barn er bare slemme. Sånn er det. Det holder med at ett barn mislikte deg også slang alle andre seg på. Det er ofte slik det fungerer,desverre. Mobbing er ofte gruppementalitet. Det holder med at en person misliker deg og slenger ut rykter,stygge ord og ting. Så kaster flere seg på.Folk mobber ikke fordi at det er deg det er noe feil med. De mobber fordi at de er usikre selv. Dette er viktig å huske på. Du er bedre enn de. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå