AnonymBruker Skrevet 2. oktober #1 Del Skrevet 2. oktober Var det vanskelig å finne/velge oppdretter? Hva vektla du, og hvilke arenaer brukte du da du lette etter valpen din? På forhånd takk 🌺 Anonymkode: 6aa6b...6cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #2 Del Skrevet 5. oktober Fra jeg bestemte meg for å få hund til jeg hentet tok det ca 9 måneder. Jeg undersøkte linjene jeg likte av rasen, undersøkte helse i dogweb og fant oppdrettere som avlet på linjer jeg likte. Anonymkode: 88efd...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #3 Del Skrevet 5. oktober Var egentlig ikke klar for ny hund da vi fant denne. Hadde akkurat avlivet senioren vår, og valpekullet kom opp på Google-feeden min. Valpene var av samme linje som vi har hatt hund av tidligere, så det ble litt "meant to be ". Hentet valp 5-6 uker etter dødsfallet. Hadde mye redselen i begynnelsen av valpeperioden på grunn av at det ble så tidlig. Var redd for å ikke knytte meg til valpen, ikke bli glad i han, at han også skulle bli syk og dø, og slike tanker. Det gikk seg heldigvis til, og angrer ikke på kjøpet nå. Anonymkode: 052fc...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #4 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Var egentlig ikke klar for ny hund da vi fant denne. Hadde akkurat avlivet senioren vår, og valpekullet kom opp på Google-feeden min. Valpene var av samme linje som vi har hatt hund av tidligere, så det ble litt "meant to be ". Hentet valp 5-6 uker etter dødsfallet. Hadde mye redselen i begynnelsen av valpeperioden på grunn av at det ble så tidlig. Var redd for å ikke knytte meg til valpen, ikke bli glad i han, at han også skulle bli syk og dø, og slike tanker. Det gikk seg heldigvis til, og angrer ikke på kjøpet nå. Anonymkode: 052fc...c15 Det var litt godt å lese. Jeg har ventet et par år med å skaffe meg ny, mye fordi jeg kjenner på de samme følelsene som du nevner, å ikke skulle knytte meg til valpen, om jeg kommer til å like den, og ikke minst om den kommer til å like meg. Anonymkode: c598d...d31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå