Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #1 Skrevet 23. februar 2006 Jeg prøver å slanke meg og i dag har jeg spist følgende: Frokost: Halvparten av en liten fin baguett , litt kyllingkjøtt. Middag: En tallerken Toro tomatsuppe med litt Seltin salt . Kvelds: To grove knekkebrød med lett-norvegia og paprika. Et lite beger med skogsbæryoghurt. Jeg har drukket endel vanlig brus med sukker. (Cirka 1 liter) Jeg har skrevet opp eksakt hva jeg har spist . Jeg har unngått smør/margarin og jeg har ikke spist brød ,poteter, pasta eller ris ved siden av suppa. Jeg har ført opp eksakt hva jeg har spist. Kan noen regne ut mitt kaloriinntak for idag?
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #2 Skrevet 23. februar 2006 Brusen er iverfall 400 kalorier. Frokosten: kanskje 200-250 Middagen: umulig å si Kvelds: rundt 500 kanskje I grove trekk: Du får i deg for lite kalorier, for mye sukker, for lite sunt fett (nøtter, olje osv), for mye fine karbohydrater og for mye kolesterol til at dette er en god i ide å fortsette med.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #3 Skrevet 23. februar 2006 Enig med han/henne over- og du MÅ spise mer regelmessig!
Gjest Piper Skrevet 23. februar 2006 #4 Skrevet 23. februar 2006 Du får i det mindre enn 1000 kalorier på en dag, og det er alt for lite. Den fine baguetten bør byttes ut med grovt brød Du har ingen mellomåltider, og det gjør at forbrenningen din går ned i stedet for opp. Spis fruikt og grønt mellom måltidene. Du spiser ikke lunsj heller, og det bør du begynne med. Mine måltider er: frokost: to tjukke brødskiver av grovt brød, med leverpostei, ost, makrell eller mager baconost mellom frokost og lunsj: en kvart agurk lunsj: to tjukke brødskiver av grovt brød med egg eller annet pålegg mellommåltid: en gulerot og en kvart agurk middag: spiser en liten porsjon middag, men prøver å holde meg unna smør til steiking. Bruker heller olje. Bruker også karbonadedeig i stedet for kjøttdeig ol kvelds: to brødskiver med pålegg + jeg drikker minst 5-6 glass vann om dagen. Jeg har nå gått ned nesten 10 kg siden i sommer, og er kjempe fornøyd med det. Mange små måltider, gjør at forbrenningen øker. Det er en myte at man går fortere ned ved å spise lite.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #5 Skrevet 23. februar 2006 Jeg skal ikke gå ned så mye. Jeg har bare 5 kilo igjen til jeg når matchvekten min på 50 kilo. Jeg har fått for meg at jo mindre jeg spiser jo fortere går jeg ned. Jeg vil gjerne miste disse kiloene i løpet av en uke eller to..... Men jeg må innrømme at jeg blir litt svimmel av å spise så lite.
-Fisken- Skrevet 24. februar 2006 #6 Skrevet 24. februar 2006 Jeg skal ikke gå ned så mye. Jeg har bare 5 kilo igjen til jeg når matchvekten min på 50 kilo. Jeg har fått for meg at jo mindre jeg spiser jo fortere går jeg ned. Jeg vil gjerne miste disse kiloene i løpet av en uke eller to..... Men jeg må innrømme at jeg blir litt svimmel av å spise så lite. ← Kroppen klarer ikke miste mer enn 0,5-1 kg fett i uka. Om du går ned mer består det av tap av muskelmasse og en del vann. Om du spiser for lite slik du gjør, skrus forbrenningen din ned på sparebluss. Du får altså en lavere forbrenning. Alt i alt er det mest gunstig både nå og over tid å spise mer enn du gjør.
la_luz Skrevet 25. februar 2006 #7 Skrevet 25. februar 2006 Med det mat inntaket der hadde jeg sprukket med engang: spsier ca 1400 kcal om dagen jeg og det består av 6-7 måltider
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #8 Skrevet 25. februar 2006 Jeg hang meg ikke bare opp i at det var lite mat;men også dårlig mat- det aller meste ihvertfall! Sånn her er ikke bra slanking!!!
Pasha Skrevet 26. februar 2006 #9 Skrevet 26. februar 2006 for lite mat og for mye brus Bytt ut brusen med vann. Synes su at vann samker for lite kan du jo f.eks ha oppi litt sitron/lime eller bær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå