Gå til innhold

Noen som har svettet mye, og blitt hjulpet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 6ea18...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svettet mye under armene da jeg var yngre. Fant en deodorant på apoteket som het Aluminiumklorhydrat. Svei som bare det i starten, men svettingen ga seg. Og jeg kunne gå lenger og lenger mellom hver gang jeg måtte bruke den. Påførte om kvelden, vasket av om morgen og brukte vanlig deo på dagtid.

Til slutt svettet jeg ikke lenger under armene og gjør det fremdeles ikke 20 år senere. 

Jeg vet denne ikke hjelper for alle, men den endret i alle fall mitt liv! Hadde konstant svettemerker under armene før jeg oppdaget denne.

Anonymkode: 11a14...492

• Liker 2
Skrevet

Fungerer den andre plasser på kroppen å tro?

Anonymkode: 6915b...f64

Skrevet

Jeg fikk hjelp av akupunktør. Hadde ekstrem svetteproduksjon en periode etter fødsel. Måtte dusje opptil tre ganger om dagen og skifte klær like ofte. Har også hjulpet med riktig deo. Tidligere brukte jeg Vichy med rød kork, men den var så dyr. Fant en fra Garnier på Normal som funker like bra, til en brøkdel av prisen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg svettet mye under armene da jeg var yngre. Fant en deodorant på apoteket som het Aluminiumklorhy drat. Svei som bare det i starten, men svettingen ga seg. Og jeg kunne gå lenger og lenger mellom hver gang jeg måtte bruke den. Påførte om kvelden, vasket av om morgen og brukte vanlig deo på dagtid.

Til slutt svettet jeg ikke lenger under armene og gjør det fremdeles ikke 20 år senere. 

Jeg vet denne ikke hjelper for alle, men den endret i alle fall mitt liv! Hadde konstant svettemerker under armene før jeg oppdaget denne.

Anonymkode: 11a14...492

Samme her, måtte gå i svarte topper for da syns ikke svettemerkene, de kom uansett hvor varm eller kald jeg var. Aluminiumklorhydrat reddet 20 åra, svetter aldri under armene lenger.😊

Nå er det vel botox som er anbefalt.

Anonymkode: abfae...6ac

Skrevet

Stopp 24 på apoteket. Jeg svetta gjennom boblejakker før jeg fant den! 

Anonymkode: 99ffd...d11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...