AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #1 Skrevet 2. oktober 2024 Kan noen anbefale en limpistol som ikke spytter ut alt for mye lim på en gang? Jeg hadde en som jeg fikk av bestemor som hun hadde hatt i alle år som var så bra, men den døde for litt siden. Har kjøpt et par forskjellige på panduro og clas ohlson i det siste, og det kommer alt for mye lim på en gang! Villig til å betale litt for en god en! Anonymkode: 866ec...88f
Meowmere Skrevet 4. oktober 2024 #2 Skrevet 4. oktober 2024 Tror denne er bra https://www.staypro.no/maskiner-verktoy/maskiner/spiker-stift-trykkluftpistoler/limpistol/bosch-diy-pkp-18e-limpistol-200-w-2930128?channable=00a9f2736b750032393330313238e5&VAT=1&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwgfm3BhBeEiwAFfxrG1EOLaGtMPeJm8Gtl9CYBUC3e1lH2-GrDNi791iJLH1q0pCs7q6-TBoCKjAQAvD_BwE
ops2 Skrevet 10. mars #3 Skrevet 10. mars Jeg drar opp denne tråden, siden den ikke er så gammel. Er det noen som har brukt den limpistolen det linkes til? Jeg har kjøpt limpistol og limstaver på Biltema, og det er noe herk. Lange tråder av lim som spindelvev henger på det jeg jobber med. Limet kommer ut flekkvis og ikke i en jevn stripe. Limet lekker ut når limpistolen står i ro noen minutter mens jeg klipper noe f.eks. Jeg har sett massevis av Youtubevideoer hvor de bruker limpistol, og aldri sett noe som virker så dårlig. Er det limet som er problemet, eller limpistolen? Hvis den Bosch limpistolen er bedre, kjøper jeg den. Men er limstavene fra Biltema så dårlige at jeg burde kjøpe noen andre? Jeg tenker da på de spindelvevtrådene som danner seg når jeg har lagt på lim og tar pistolen bort. Det henger fast tynne tråder fra der jeg limer og til spissen på limpistolen.
ops2 Skrevet 11. mars #4 Skrevet 11. mars (endret) Mitt første kjøp fra Amazon. https://www.amazon.com/dp/B0CLNPM9XN?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 Jeg skal skrive hvordan den virker når jeg har fått den, i slutten av mars. Å få den sendt til Norge var veldig dyrt, men jeg kjøpte flere hobbyting samtidig. Det er enkelte ting som sendes portofritt hvis man kjøper over 49 dollar. Jeg var lei av å kjøpe ting som treperler i bittesmå pakker til høy pris her i Norge. Så jeg kjøpte noe mer og kom over 49 dollar. Det ble ikke noe å betale i porto, men jeg betalte VAT også. Det er noe sjit at vi må betale VAT. Jeg tror ikke jeg taper noe på kjøpet, men hvis noe er ødelagt så vet jeg ikke hvor mye arbeid det blir å få refundert det. Jeg får håpe det beste. Endret 11. mars av ops2
Meowmere Skrevet 15. mars #5 Skrevet 15. mars ops2 skrev (På 11.3.2025 den 11.39): Det ble ikke noe å betale i porto, men jeg betalte VAT også. Det er noe sjit at vi må betale VAT. Jeg tror ikke jeg taper noe på kjøpet, men hvis noe er ødelagt så vet jeg ikke hvor mye arbeid det blir å få refundert det. Jeg får håpe det beste. -Alternativet er at du må betale MVA og gebyr når pakka kommer til Norge, så det er ikke så dumt å betale direkte når du handler. Har du dobbeltsjekket at denne limpistolen er for 230v, og ikke 110v?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå