Tyl Skrevet 2. oktober 2024 #1 Skrevet 2. oktober 2024 Har vært samboer i 3år med ei som ikke er mor til mitt barn som eg har 100%. På den stunden har eg ikke vært på tur med mitt barn alene. Nå planlegger eg en helg med bytur med guttungen, men regner med ho blir fornærmet for at hun ikke får bli med.. er dette egoistisk av meg ? Eg kjenner eg savner alenetid med han, men hu er med overalt.. Ho kommer nok til å forlange noe som veier opp for denne helga..
Virrevirrevapp Skrevet 2. oktober 2024 #2 Skrevet 2. oktober 2024 Jeg skjønner ikke problemstillingen. Du kan selvfølgelig dra på tur aleine med barnet ditt. 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #3 Skrevet 2. oktober 2024 Si det som det er. Du har lyst på en tur alene med barnet ditt at det ikke har noe med henne å gjøre, men di tror det er fint om dere har litt kvalitetstid sammen bare dere. Anonymkode: 0bf4d...f1d 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #4 Skrevet 2. oktober 2024 Jeg bor/er gift med barnas far, og vi reiser begge på tur alene med et barn eller tre. Alenetid med barna gir en annen kommunikasjon og relasjon enn.når vi er sammen. Hvis hun ikke forstår det, ... Anonymkode: b151a...639
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #5 Skrevet 2. oktober 2024 Hvorfor regner du med at hun blir fornærmet? Finnes mange som drar på tur med egne barn, selv der begge er biologiske foreldre og bor sammen🤷🏻♀️ Anonymkode: 19eb7...7d1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #6 Skrevet 3. oktober 2024 Det er helt innafor, og helt vanlig å ta en tur alene med ett barn. Anonymkode: 6e9f1...128
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #7 Skrevet 3. oktober 2024 Tyl skrev (16 timer siden): Har vært samboer i 3år med ei som ikke er mor til mitt barn som eg har 100%. På den stunden har eg ikke vært på tur med mitt barn alene. Nå planlegger eg en helg med bytur med guttungen, men regner med ho blir fornærmet for at hun ikke får bli med.. er dette egoistisk av meg ? Eg kjenner eg savner alenetid med han, men hu er med overalt.. Ho kommer nok til å forlange noe som veier opp for denne helga.. Selv uten barn med hadde jeg blitt gærn om samboer var avhengig av å ha meg rundt hele tiden *grøss* Anonymkode: b4a47...08e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå