Gå til innhold

Er det galt av meg som kvinne å bruke menn til sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på det der. Fordi jeg har behov og de har behov. Hvorfor det er galt å bruke hverandre om resultatet ellers er at man mister fokus og ikke kan fungere i hverdagen?

Anonymkode: e93b4...31d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg lurer litt på det der. Fordi jeg har behov og de har behov. Hvorfor det er galt å bruke hverandre om resultatet ellers er at man mister fokus og ikke kan fungere i hverdagen?

Men hvorfor? Kan vel bare være ærlig om hva du ønsker, så slipper du det fjortiss greiene der. 

Er da ikke sånn at det er vanskelig å få sex litt kuk selv om man er ærlig om at en kunn ønsker sex 

Anonymkode: 12805...a37

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor? Kan vel bare være ærlig om hva du ønsker, så slipper du det fjortiss greiene der. 

Er da ikke sånn at det er vanskelig å få sex litt kuk selv om man er ærlig om at en kunn ønsker sex 

Ja det er vel fjortiss greier😜

• Liker 1
Skrevet

Så lenge man er ærlig om sine intensjoner, ser jeg ikke noe feil med det. 

Anonymkode: 14fff...db4

• Liker 6
Skrevet

Synes ikke det er galt noen veier så lenge man er ærlig om at det kun er sex man ønsker. 

• Liker 3
Skrevet

Har aldri hatt noe ønske om noen elsker, FF, ONS etc selv. Men det er selvfølgelig ikke noe gærnt i det for de som ønsker det. Sikkert litt lurt å være ærlig om intensjonene da😊

Anonymkode: 27000...25b

Skrevet

Det gjør ikke meg noe som helst om verken damer eller menn er ute etter rene seksuelle relasjoner, så lenge de er ærlige på det, og den andre da gis er reellt valg på hva de vil være med på.

Har hatt sex med et par stykker selv, som jeg ikke hadde noen intensjon om å inngå forhold med. Men, de var helt klar over det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så lenge man er ærlig om sine intensjoner, ser jeg ikke noe feil med det. 

Anonymkode: 14fff...db4

Men er man ærlig om sine intensjoner, så bruker man vel ikke personen? Å bruke noen ser jeg mer på som om man later som man har andre intensjoner enn sex. Jeg ville aldri følt meg brukt om jeg visste på forhånd hun kun ønsket sex 

• Liker 1
Gjest Phoenix_
Skrevet

Dette har menn gjort siden dag 1 og merkelig nok reagerer de sterkt når kvinner oppfører seg som de - fordi det er jo ikke "sånn kvinner skal være".

Kjør på og kos deg. Jeg syns ikke noe om å bruke mennesker for sex men det er meg. Jeg skiller ikke på menn og kvinner rundt meningen min her, men at det er mest vanlig blant menn er det ingen tvil i. For mange er sex bare sex og da er det vel kanskje feil å si at man bruker noen for det. Men det er dårlig gjort å ha sex med noen som vil noe mer med deg og har vært tydelig på det. 

Så er dere enige om at sex er sex, kjør på. 

Skrevet

Så lenge du er ærlig så er det ikke noe problem.

Anonymkode: 4bc50...fc6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Aldri hørt at en mann har følt seg seksuellt utnyttet.. så det er bare å lete frem kniven, og lage så mange hakk det er mulig på seng gavlen din😆

• Nyttig 1
Skrevet

🙅‍♂️:nei:
Ta "kvinne-testen" på denne: "Er det galt av meg som mann å bruke kvinner til sex?"

Neste spørsmål KG...... :popcorn:

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du vil knulle, men ikke ha et forhold.
De vil knulle, men ikke ha et forhold.
Og det endrer seg ikke med hvilke kjønn eller identiteter som er involvert.

Så lenge du ikke later som du er ute etter noe mer, så er det ingen nedsider. Dere er voksne mennesker begge to, og må ta ansvar for egne handlinger og hvem dere går til sengs med.

• Liker 1
Skrevet

Menn bruker kvinner til sex hele tiden, så hvorfor ikke du 

Anonymkode: a9b3f...b04

Skrevet

Ja, det selvfølgelig galt av deg å utnytte andre for sex! Hva slags moral har du? Null? 🤮

Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Aldri hørt at en mann har følt seg seksuellt utnyttet.. så det er bare å lete frem kniven, og lage så mange hakk det er mulig på seng gavlen din😆

Selvfølgelig kan man føle seg seksuelt utnyttet om man trodde det var noe mer enn f.eks. et ONS.

Åpen og ærlig kommunikasjon forhindrer det.

• Nyttig 1
Skrevet

Galt og galt ... hvis begge to er enige er det jo for såvidt ok, men før eller siden får en av dere eller begge følelser for hverandre. Hvis bege får det, så er det jo uproblematisk, men hvis bar ene av dere får det, så kan det jo bli vanskelig. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ikke om du er ærlig, Jeg har møtt en del damet for sex og sier da at det er kos med sex jeg ønsker og ikke noe mer. Men i det siste åra har jeg ikke møtt noen som har slike ønsker dessverre.

Endret av feliek54
Skrevet
Bamseklemmer skrev (16 timer siden):

Da kan jeg opplyse deg og lære deg at menn også han bli brukt. Jeg var i et forhold i 2 år med en kvinne jeg trodde var mitt livs kjærlighet, men i etterkant viser der seg det kun handlet om sex fra hennes side. Så joda, menn kan bli brukt også. Da har du lært noe nytt i dag 

Skrevet
Lovise78 skrev (13 timer siden):

Galt og galt ... hvis begge to er enige er det jo for såvidt ok, men før eller siden får en av dere eller begge følelser for hverandre. Hvis bege får det, så er det jo uproblematisk, men hvis bar ene av dere får det, så kan det jo bli vanskelig. 

Men hvis begge er enige, så bruker man vel ikke hverandre? Det er vel først når en er uærlig at jeg vil se på det som å bruke noen 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...