*Heidi* Skrevet 23. februar 2006 #1 Skrevet 23. februar 2006 Er veldig glad i ovnsretter som lasagne, mosakka osv.. Men skulle gjerne hatt noen nye oppskrifter.. Noen som har?
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #2 Skrevet 23. februar 2006 Denne har jeg skrevet i en annen tråd og, men fant den ikke i farten. Dette er kjempegodt og kan fryses om du ikke spiser alt (noe jeg tror ikke vil skje) 1 pk kjøttdeig 1 løk 1 box hakkede tomater, gjerne med hvitløk 1 glass oncle bence orientalsk chili (de har den på butikker som ica, maxi, ultra. 1 box matfløte ca 1/2 pose pastaskruer.... mange gjester = mere pasta.. Stek kjøttdeig, bland i fløte, løk, hakkede tomater, glass fra oncle bense og pastaskruer. Ha på ost og gratiner.... Serveres med salat og hvitløksbaguetter.... Ps. får jeg komme til middag?
Latee Skrevet 23. februar 2006 #3 Skrevet 23. februar 2006 1 glass oncle bence orientalsk chili (de har den på butikker som ica, maxi, ultra. ← Uncle Ben's? Dette hørtes godt ut!
*Heidi* Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2006 Denne har jeg skrevet i en annen tråd og, men fant den ikke i farten. Dette er kjempegodt og kan fryses om du ikke spiser alt (noe jeg tror ikke vil skje) 1 pk kjøttdeig 1 løk 1 box hakkede tomater, gjerne med hvitløk 1 glass oncle bence orientalsk chili (de har den på butikker som ica, maxi, ultra. 1 box matfløte ca 1/2 pose pastaskruer.... mange gjester = mere pasta.. Stek kjøttdeig, bland i fløte, løk, hakkede tomater, glass fra oncle bense og pastaskruer. Ha på ost og gratiner.... Serveres med salat og hvitløksbaguetter.... Ps. får jeg komme til middag? ← Tusen takk Denne hørtes rå god ut, tror jammen meg det blir en sånn til idol i morgen jeg Ønsker forsatt flere ovnsretter til oppskriftsboka mi
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2006 #5 Skrevet 24. februar 2006 Kok makaroni, stek pølse i terninger og litt løk, brokkoli eller andre grønnsaker. Legg dette i en form. Visp noen egg (3-4) sammen med 1ss melk pr egg, tilsett salt, pepper, paprikapulver evt andre krydder, og hell blandingen over det andre. Strø revet ost over og gratiner til osten er smeltet. Nam! Kan selvsagt varieres etter smak!
Arkana Skrevet 24. februar 2006 #6 Skrevet 24. februar 2006 Her er en tidligere tråd med gratengoppskrifter.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #7 Skrevet 24. februar 2006 Uncle Ben's? Dette hørtes godt ut! ← Hehe... ja riktig... Litt usikker på skrivemåten Til dere som skal lage den vil jeg gjerne høre hva dere syns da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå