Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har mistet helt tilliten i forholdet. 

Han har hatt strenge regler og mistet tillit til meg fordi jeg har sittet på med en mann hjem fra jobb, fortalt hvite løgner, snakket med en barndomskompis på melding og han mener jeg har snakket med gutter og gjemt samtalen (noe jeg ikke har). Han har vært sterkt imot å ha venner av det motsatte kjønn, følge unødvendige folk på instagram og snapchat osv.

For 2 måneder siden forandret han seg veldig og begynte å gi meg mindre omsorg.. Da skrev jeg et notat om han med mine tanker om alt og at han er umoden. Han har nå funnet dette notatet, og han likte ikke det i det hele tatt. Jeg har også tatt han i å sende meldinger til jenter og skjule det for meg, og følge nye jenter på instagram, chatte med jenter og snakke litt nedlatende om meg til kompisen forrige uke. Så han har gjort ting som ikke er greit. Han har også ofte blitt fort sur og kalt meg mange stygge ord! Og hvis jeg ikke svarte raskt nok før, da ble han sur.

Vi har absolutt ingen tillit nå, og jeg vet ikke om følelsene hans er borte nå? Siden han gir meg mindre omsorg, oppmerksomhet OG han har søkt opp mange jenter på nett. Han begynte å oppføre seg merkelig før han fant notatet mitt og før han så jeg hadde pratet med barndomskompisen min, han har sendt meldinger til jentene før han så notatet og at jeg har pratet med kompisen. Og hans forklaring er at de bare er venninner, og det er greit, men hvorfor nekte meg å ha guttevenner da??

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er det jeg som er problemet? er det han? Eller er det begge?

Anonymkode: 628c0...b44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du lyver for han, han lyver for deg, dere er begge mistenksomme ovenfor hverandre.

Tror det er på tide å gå videre for begge to.

Anonymkode: ed253...b5b

• Liker 4
Skrevet

Dere kan ikke ha ett forhold om det ikke er tillit. Det gjelder også vennskap....

Anonymkode: bdc93...256

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dere kan ikke ha ett forhold om det ikke er tillit. Det gjelder også vennskap....

Anonymkode: bdc93...256

Kan tilliten komme tilbake? Kan dette fikses? For jeg føler hovedproblemet er dårlig kommunikasjon som har gjort alt verre 

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Kan tilliten komme tilbake? Kan dette fikses? For jeg føler hovedproblemet er dårlig kommunikasjon som har gjort alt verre 

Det er ikke "dårlig kommunikasjon" som er problemet, det er at han er kontrollerende, sjalu og humørsyk. Det er ikke bra at du har tydd til hvite løgner, men jeg har selv vært i et forhold med en kontrollerende og manipulativ mann, og vet at det av og til er lett å ty til hvite løgner når man blir utsatt for tredjegradsforhør om helt vanlige, dagligdagse hendelser.

Anonymkode: 02b75...d8a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Avslutte forholdet. Dere har ingenting å bygge et forhold på. 

• Nyttig 1
Skrevet

Dette er ikke noe å bygge videre på. Dere har null tillit til hverandre og det er ingen respekt eller omsorg for hverandre.

Anonymkode: e394f...c8a

Skrevet

Jeg ville bare avsluttet, det er jo ingenting å gå videre med.

• Liker 1
Skrevet

Enig med alle over. Gå videre. 

Anonymkode: 4bf91...f2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...