Spell Skrevet 2. oktober 2024 #1 Del Skrevet 2. oktober 2024 Ser litt på boliger for inspirasjon, og havnet på denne annonsen: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=372006474&ci=6 Jeg er i utgangspunktet for at jeg ikke skal ha særlig med overskap i neste kjøkken, men ble veldig i tvil når jeg så dette kjøkkenet. Hva er det som gjør at det ser så kjedelig og dystert ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #2 Del Skrevet 2. oktober 2024 Det er for kaldt og har et institusjons-preg. Ingen sjarm eller stil Anonymkode: 6afdf...b05 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #3 Del Skrevet 2. oktober 2024 Ikke åpent, dårlig oppbevaring uten noen type overskap. I tillegg lite farger. Syns også plasseringen var noe rar, jeg ville heller bygd kjøkkenet ut der spisebordet står, og hatt en kjøkkenøy, så hadde man hatt mye større kjøkken Anonymkode: 22669...663 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #4 Del Skrevet 2. oktober 2024 Det bar litt preg av institusjon som andre skriver her. Vi har også kun kjøkkeninnredning nede, vi har da skuffer. Men så har vi laget trehyller oppe, det ble veldig hyggelig syntes jeg. Anonymkode: 415db...845 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #5 Del Skrevet 2. oktober 2024 Trangt og institusjons-aktig. Anonymkode: 05216...0e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #6 Del Skrevet 2. oktober 2024 Lite skapplass har det også. Masse ubenytta vegg. Anonymkode: e7651...fe1 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #7 Del Skrevet 2. oktober 2024 Altfor lite oppbevaring, altfor lite plass, , for lite benkeplass, altfor lite vindu og helt sykt triste vegger. Dette er ikke et kjøkken som inspirerer til matlaging… Anonymkode: 9dee1...62f 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #8 Del Skrevet 2. oktober 2024 Det er kjedelig fordi det ikke skjer noe som helst på veggene der overskapene ellers ville vært. Dette kan man løse med åpne hyller, fliser/sten et stykke opp, bilder/malerier, tallerkenhylle osv. I tillegg er det noe med fargene, kombinasjonen mørkegrått og hvitt blir fort litt dystert. Anonymkode: ecc9d...05b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #9 Del Skrevet 2. oktober 2024 For min del vil jeg si fargen. Mørkt og trist. Anonymkode: ba0ea...4f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #10 Del Skrevet 2. oktober 2024 Rar planløsning med sånn hestesko, blir rotete samtidig som det er rent. merkelig med den vifta på midten . Grått og kaldt og sølv, ser ut som sånn industri kjøkken Anonymkode: 04cd6...4a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #11 Del Skrevet 2. oktober 2024 Grått og hvitt og metall blir jo fort litt trist sammen, særlig når man har det så minimalistisk, med både helt glatte fronter, avtrekk og selv vinduet ser kjedelig ut, og så er det ingenting på veggene, lite pynt (kun bittesmå planter som bare ser rotete ut). Søker man på "kjøkken uten overskap" er det lett å se hvilke fargekombinasjoner og type fronter det kler, samt at jeg synes det blir mye koseligere med mye på veggene (men så ville jeg aldri vært uten overskapene mine, trenger plassen!) Anonymkode: ad239...7f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #12 Del Skrevet 2. oktober 2024 Det er nesten ikke plass til noen ting her. Greit nok for en person kanskje, men jeg synes det er ulidelig upraktisk å bøye seg ned for glass og tallerkner. Farven var kald og upersonlig. Det så mer billig ut en stilrent. Anonymkode: dd81f...6ff 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #13 Del Skrevet 2. oktober 2024 Altfor lite skapplass. Fikk hybelfølelse av det kjøkkenet jeg. Anonymkode: a8223...d20 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #14 Del Skrevet 2. oktober 2024 Fargen i kombinasjon med veldig enkle fronter gjør det veldig kjipt. Men hvis fargen hadde vært varmere/lysere og i kombo med feks trehyller på veggen med noen fine ting ville hjulpet masse! Anonymkode: fdc88...e62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #15 Del Skrevet 2. oktober 2024 Kjøkken-stil etter min smak. Veldig lett å henge opp noen hyller, sette opp fliser osv, for å myke det opp. Institusjonskjøkken synes jeg ikke at det er. Hadde det vært hvitt, kanskje, men ikke dette. Anonymkode: 69b71...98b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #16 Del Skrevet 2. oktober 2024 Rett og slett bare kjedelig. . Anonymkode: b3f7f...be8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #17 Del Skrevet 2. oktober 2024 Egentlig er rommene fine, men endel folk som ikke har så god kjennskap til farge og interiør går i "sort/hvitt"-fella. De vil at det skal være stilig og så tenker de at om de gjør alt sort hvitt og grått så blir det stilig, uten at de har forståelse for kalde og varme farger og hvordan kontraster påvirker rommet og flater. Vinduene ser mindre ut fordi karmene er sorte og mot de hvite veggene gir det en veldig hard kontrast. Til og med gelenderet i trappen har de malt hvitt. Som flere over her sier ville jeg satt opp hyller i tre over hele endeveggen, skåret ut plass til viften. Jeg ville vurdert å male viften. Kjøleskapet blir et blikkfang når det står der og jeg ville satt det på motsatt vegg eller hatt kjøleskuffer. Du kan myke det ytterligere ut ved å skifte benkeplate itl en i tre og ha små pendler ned fra taket over benken. Og så ville jeg kvittet meg med de skinnstolene og byttet lampen over spisebordet. Anonymkode: 8a2eb...e7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. oktober 2024 #18 Del Skrevet 2. oktober 2024 Alt for lite. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #19 Del Skrevet 2. oktober 2024 Kanskje du kunne gjort kjøkkenet dobbelt så stort, det ser ut som at du har plass til spisebord på høyre side av trappen i tillegg til sofakrok. Sånn kunne hele venstresiden vært kjøkken. Anonymkode: 8a2eb...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #20 Del Skrevet 2. oktober 2024 Det er jo nybygg? De har satt inn det billigste kjipeste kjøkken, pluss altfor lite. Det er "meningen" at du må skifte ut kjøkken selv og male om hele huset fra det hvite til fargene du liker. Det er ikke bare snakk om fargen på kjøkkenet heller, du får jo bare null av gode løsninger eller bra med lagringsplass der, det er rett og slett en veldig kjipt kjøkken. Anonymkode: 1ee62...002 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå