Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en person inne hos oss som vikar fra mai-august i fjor. Hen jobber i samme kjede bare i en annen butikk. Jeg får hen ut av hodet. Hen er den første jeg tenker på når jeg står opp, og siste jeg tenker på når jeg legger meg. Men problemet er at jeg har samboer, og barn. Og hver gang jeg har hatt s*x med min samboer her jeg tenkt på hen. Og nå er det snakk om vikaren kanskje kommer opp til oss igjen og jobber litt. Jeg får virkelig ikke hen ut av hodet. 

Vi sender av og til snap og ønsker hverandre en god helg, og kan snakke om jobbting eller jobb episoder på melding. 

Anonymkode: ae232...238

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gresset er grønnest der du vanner det.

Om du er interessert i å fortsette relasjon med samboer så er du nødt til å pleie den relasjonen. Det kreves en innsats i å velge hverandre hver eneste dag.

Anonymkode: 607bd...946

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

S*x og h*n....

Anonymkode: a782f...301

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Vi hadde en person inne hos oss som vikar fra mai-august i fjor. Hen jobber i samme kjede bare i en annen butikk. Jeg får hen ut av hodet. Hen er den første jeg tenker på når jeg står opp, og siste jeg tenker på når jeg legger meg. Men problemet er at jeg har samboer, og barn. Og hver gang jeg har hatt s*x med min samboer her jeg tenkt på hen. Og nå er det snakk om vikaren kanskje kommer opp til oss igjen og jobber litt. Jeg får virkelig ikke hen ut av hodet. 

Vi sender av og til snap og ønsker hverandre en god helg, og kan snakke om jobbting eller jobb episoder på melding. 

Anonymkode: ae232...238

Kan du lære deg å skrive, og ikke bruke disse tulleordene. Den «kjønnsanonymiseringen» er også bare tåpelig. Skriv han. Vi vet alle at det er en «han». Det gir uansett ikke mening å anonymisere kjønnet. 

Ja, og så må du slutte å gi dette forholdet næring ved å sende meldinger etc. 

Anonymkode: 3fd06...118

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...