Gjest Mette Skrevet 15. november 2002 #1 Del Skrevet 15. november 2002 Kjære Medsøstere :D Jeg trenger gode råd når det gjelder vasking av bh og gstring. Selvsagt har jeg gjort dette mange ganger selv , men jeg vil høre om hvordan dere gjør det. Håndvask eller maskinvask. Hva slags såpe bruker dere? Bruker dere vaskepose til bh i maskin osv og andre gode tips for å ha de tingene lengre. Jeg liker ikke å stadig kjøpe nytt og kaste det etter en kort stund. Dersom dere forstår hva jeg mener. Mette :D :D Venter på mange gode svar og tips :D Ha en fin dag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. november 2002 #2 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg kan hjelpe deg. Først og fremst gjelder det å holde bomull og silke fra hverandre. Jeg håndvasker gjerne min fineste silke og da bruker jeg Milo. Bløtlegger det i vasken en times tid før jeg begynner og vaske det. Husk og skyll meget grundig. Bomullstruser går i maskinen på 60 grader med Blenda Sensitive. BH'er i bomull vasker jeg også med Blenda men da på 40 grader og jeg bruker vaskepose. Alle BH'ene mine har spiler som lett kan fjernes, det er en stor fordel. Vaskemaskinen min er en Miele Novotronic W986 med digitalt display. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mette Skrevet 16. november 2002 #3 Del Skrevet 16. november 2002 Hei Milla Takk for svaret. Det var hyggelig at du ville svar på spørmålet mitt. :D :D mette :D ********************************************************* Til dere som bare innom å leser og ikke svarer. Dere er useriøse som ikke svarer når folk spør dere om tips og råd :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rina Skrevet 17. november 2002 #4 Del Skrevet 17. november 2002 Man må vel få lov til å lese uten å svare? Det er jo ikke alltid man har et godt råd og komme med... :D Jeg leser endel innlegg uten å svare, men føler meg ikke useriøs fordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. november 2002 #5 Del Skrevet 17. november 2002 :o Useriøs fordi man bare leser og ikke svarer? Jaja.. Jeg vasker mitt undertøy på 60 grader og av vaskemiddel bruker jeg Tomi vaske-gèle. Innimellom vasker jeg undertøyet på 90 grader. Når det gjelder all slags tøy sjekker jeg alltid vaskeanvisning ved innkjøp. Truser og bh skal dessuten være av god kvalitet og tåle mange skikkelige vaskerunder i maskin. Jeg bruker ingen vaskepose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. november 2002 #6 Del Skrevet 17. november 2002 Til dere som bare innom å leser og ikke svarer. Dere er useriøse som ikke svarer når folk spør dere om tips og råd De svarer nok ikke fordi de ikke vet hvordan de vasker silke :-) Du vet sikkert at silke ikke skal tørkes i trommel, men jeg bare nevner det likevel. Luftttørking er det beste for fin silke. Bomullstruser kan godt tørkes i trommel sammen med håndklærne dine ol. Jeg har endel undertøy fra amerikanske Victorias Secret og disse har holdt seg pene i flere år med måten jeg har vasket de på. Milo er supert! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 17. november 2002 #7 Del Skrevet 17. november 2002 Norsk vaskemiddel er av en eller annen merkelig grunn drøyere og bedre enn utenlandsk - det er i alle fall min erfaring! Tar vi tøyet vårt mer seriøst her til lands tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 17. november 2002 #8 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg vasker bomullstruser på 60C i maskinen. Finere truser og BH`er blir vasket på 40 i vaskepose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. november 2002 #9 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg har endel undertøy fra amerikanske Victorias Secret og disse har holdt seg pene i flere år med måten jeg har vasket de på. Milo er supert! Milla Har dette undertøyet spiler som man kan ta ut? Har leta lenge etter undertøy med god kvalitet OG uttagbare spiler.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. november 2002 #10 Del Skrevet 18. november 2002 Har dette undertøyet spiler som man kan ta ut? Har leta lenge etter undertøy med god kvalitet OG uttagbare spiler.... Victorias Secret sine BH'er har uttagbare spiler ja, og selve undertøyet er i super kvalitet. Jeg har brukt undetøy fra VS i mange år og de holder bedre enn både Triumph og Amica (vanlige merker i Norge). Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. november 2002 #11 Del Skrevet 18. november 2002 Milla. Vet du om VS har store størrelser eller er det bare standard? Jeg vil så gjerne ha fint, sexy og smakfullt undertøy, men dette er ikke lett å finne. Mye av det som er til salg nå er vulgært og av dårlig kvalitet. Er dette merket veldig dyrt? (Jeg går på skole og jobber ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mette Skrevet 18. november 2002 #12 Del Skrevet 18. november 2002 Hei igjen :D Takk for alle svarene. :D Sorry at jeg virket litt "hard" i den forrige meldinga mi. Dere hvet hvordan dagen er når humøret ikke er på topp. Vi jenter har slike perioder en gang i mnd. Mette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. november 2002 #13 Del Skrevet 18. november 2002 Milla. Vet du om VS har store størrelser eller er det bare standard? Jeg vil så gjerne ha fint, sexy og smakfullt undertøy, men dette er ikke lett å finne. Mye av det som er til salg nå er vulgært og av dårlig kvalitet. Er dette merket veldig dyrt? (Jeg går på skole og jobber ikke) Jeg vet ikke om VS har noen avd. for store størrelser men ta en titt på hjemmesiden deres som både er lekker og informativ; www.victoriassecret.com VS undertøy er vel moderat i pris, ett sett med BH og truse ligger vel på ca 500 NOK. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 18. november 2002 #14 Del Skrevet 18. november 2002 BH'ene mine håndvasker jeg, og alt det andre vanlige undertøyet mitt vaskes på 60*C. Litt mer eksklusivt undertøy som jeg har (ikke så mye av) hå¨ndvaskjer jeg, men det bruker jeg jo også mer sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 18. november 2002 #15 Del Skrevet 18. november 2002 Vasker alle mine truser og BH'er i maskinen på 60 grader! Orker ikke tanken på å vaske trusene mine for hånd :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå