Gå til innhold

Handler du på Temu?  

101 stemmer

1. 1. Handler du på Temu?

• Ja, selvfølgelig!
      45
    • Nei, aldri i livet!
      47
    • Handlet en gang, men ikke igjen!
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så de som handler på Temu vil heller støtte Kinas økonomi og ikke Norges. De vil heller hjelpe Kina å bli den økonomisk ledende stormakten i verden som blant annet delvis finansierer Russlands krigføring…

Anonymkode: 80602...6e6

Hvor tror du din mobil? Bil? Andre klær? Sofa..tv....leker... vaskemaskin... Kommer fra? Norge 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Meowmere skrev (27 minutter siden):

Samme her. Går egentlig bare i hobbyting. 

Her også. Norge har et elendig itvalg på hobbyting spm jeg trenger.

Anonymkode: ebb2a...466

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Her også. Norge har et elendig itvalg på hobbyting spm jeg trenger.

Anonymkode: ebb2a...466

Så du vil risikere Norges fremtid som en egen nasjon for å få billigere hobbyting. Flott!

• Liker 1
Skrevet
mommyaka skrev (11 minutter siden):

Hvor tror du din mobil? Bil? Andre klær? Sofa..tv....leker... vaskemaskin... Kommer fra? Norge 

Absolutt ikke, men jeg er bevisst på hvor tingene jeg kjøper kommer fra og kjøper heller fra en norsk forhandler og støtter den fremfor å handle direkte fra Kina. Synes du det er greit at norske butikker går konkurs fordi du vil handle direkte fra Kina?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er som å gå på meny å kjøpe tomat. Samme tomaten(bama) som man går på kiwi til billigere penge.

Anonymkode: a6890...458

Visste ikke at man kunne velge produkter som var sertifisert øko-tex og GOTS på Temu. Mener du at man kan det, siden det er akkurat samme produkter som i norske butikker? 

Anonymkode: 977bb...72d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Absolutt ikke, men jeg er bevisst på hvor tingene jeg kjøper kommer fra og kjøper heller fra en norsk forhandler og støtter den fremfor å handle direkte fra Kina. Synes du det er greit at norske butikker går konkurs fordi du vil handle direkte fra Kina?

Men igjen..bare for at du handler fra Elkjøp...power... Biltema etc

Så kommer disse fra Kina...så via at du kjøper Kina ting i Norge..støtter du Kina... uansett hvordan du vrir og vender på det. 

• Liker 1
Skrevet
mommyaka skrev (1 minutt siden):

Så kommer disse fra Kina...så via at du kjøper Kina ting i Norge..støtter du Kina... uansett hvordan du vrir og vender på det. 

Men det må jo du skjønne også, alt blir så mye bedre om det går gjennom en tilsynelatende norsk bedrift🤪

Anonymkode: 119cc...ffd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det må jo du skjønne også, alt blir så mye bedre om det går gjennom en tilsynelatende norsk bedrift🤪

He he ikke sant

Skrevet
mommyaka skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg er fullt klar over det! Men det er vel viktig at norske butikker tjener penger som en mellominstans? Eller skal vi bare la norsk næringsliv dø ut og bli 100 prosent avhengig av Kina? Jeg velger å investere i norsk næringsliv.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg er fullt klar over det! Men det er vel viktig at norske butikker tjener penger som en mellominstans? Eller skal vi bare la norsk næringsliv dø ut og bli 100 prosent avhengig av Kina? Jeg velger å investere i norsk næringsliv.

Norsk næringsliv? En del av kjedene og butikkene våre er ikke norskeid. Det er heller ikke Temu som dreper norsk næringsliv. I Norge blir man straffet for å være norsk eier og belønner hvis du er utenlandsk. Noe folket har valgt gjennom politikk. 

Skrevet

Ja, handler på temu fra tid til annen. Men kjøper ikke noe som skal være i kontakt med hud eller mat, eller elektronikk.

Anonymkode: dff98...920

Skrevet
mommyaka skrev (3 minutter siden):

Norske butikker har regler å forholde seg til når det gjelder bl.a giftstoffer. Fabrikkene som selger gjennom Temu trenger ikke å forholde seg til disse reglene og kan stappe varene full av giftstoffer for å bli kvitt dem.

Anonymkode: c48b4...85a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. Syns Temu blir et for dumt navn.

Anonymkode: 33760...081

Skrevet
Sveits35 skrev (2 timer siden):

Haha! Veldig lik min opplevelse! Hårstrikkene var bra. Jeg bestemte meg for aldri mer siden mye gikk rett i søpla, men… så skal jeg på et temaparty i høst pluss diverse juleparty… dermed bestilte jeg igjen og ble faktisk fornøyd med bestillingen denne gangen. Flere morsomme julekjole/jumpsuit🎄 Holder de sammen gjennom et party er jeg fornøyd. 

For meg er det helt sjokkerende at folk fortsatt har denne innstillingen. Kjøper masse ræl fra Kina bare fordi det er billig og hiver det rett i søpla. Plastklær som bare kjøpes for en anledning og hives etterpå. Sier dere dette høyt til folk liksom? Jeg hadde vært dødsflau. 

Anonymkode: a747b...008

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi kan støtte norske håndverkere. Kjøp håndlagde møbler og klær fra nordmenn i Norge. Betale det det egentlig koster å lage noe som ikke er produsert av underbetalte tenåringer og barn 😃 Selvfølgelig mulig å kjøpe brukt også.

Hvor mye ville tv og mobilen din kostet om vi hadde åpnet fabrikker her i Norge? Mange flotte arbeidsplasser for kreative og teknisk anlagte nordmenn. Hadde sikkert kostet 20 ganger det du betaler på elkjøp, men absolutt verdt det når man støtter norske arbeidsplasser med skikkelige vilkår 😉

Anonymkode: 66943...1cd

• Liker 2
Skrevet

De som handler fra Temu og Wish er mennesker med dårlig smak eller/og triste verdier

Anonymkode: d4602...6ca

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

For meg er det helt sjokkerende at folk fortsatt har denne innstillingen. Kjøper masse ræl fra Kina bare fordi det er billig og hiver det rett i søpla. Plastklær som bare kjøpes for en anledning og hives etterpå. Sier dere dette høyt til folk liksom? Jeg hadde vært dødsflau. 

Anonymkode: a747b...008

Herregud. Hva bryr det deg om hva jeg sier til folk? Skammer meg ikke det grann for noen av valgene jeg tar i mitt liv.  Anonyme brukere som tøffer seg på KG gir jeg iallefall totalt blaffen i. Tenker du sannsynligvis shopper villt på Temu. Anbefaler deg et smilekurs istedet for å bruke pengene dine på Temu da. Bare et velment råd.

Endret av Sveits35
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De som handler fra Temu og Wish er mennesker med dårlig smak eller/og triste verdier

Anonymkode: d4602...6ca

Huff og mennesker som deg er sånn tråkki mennesker som har dårlig menneskesyn og liker å se ned på andre mennesker. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor alle disse trådene om denne temudritten?? 

Anonymkode: 72af8...30e

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor alle disse trådene om denne temudritten?? 

Anonymkode: 72af8...30e

Jævla Temu.

Anonymkode: 33760...081

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...