Gå til innhold

Rate leie bolig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det en plass man kan rate leiebolig? Ser at der jeg leide sist ligger ute for leie igjen. De har også økt prisen med 3000,-. Det er det på ingen måte verdt.  Jeg vil advare andre mot å leie der, da huset er gammelt og kjempe kaldt på vinteren. Veldig hyggelig huseier, men helt krise hus å bo i på vinteren

Anonymkode: 19731...2e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er markedet som bestemmer. Får de ikke leid ut til den prisen, må den senkes.. alt er tilbud og etterspørsel, ikke hva noe er "verdt" 

Anonymkode: 527b6...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint med en sånn plass, men utleiere kan jo forbedre boligene mellom leietakere... så blir vanskelig å holde anmeldelsene vedlike. 

Anonymkode: ff285...6e6

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde vært fint med en sånn plass, men utleiere kan jo forbedre boligene mellom leietakere... så blir vanskelig å holde anmeldelsene vedlike. 

Anonymkode: ff285...6e6

Det har han ikke. Når jeg flyttet ut anbefalte jeg at han etterisolerte hele boligen, satte inn vedovn, totalrenoverte badet og byttet vinduer. Eneste han har gjort er å male badet og byttet badekar med dusj kabinett. Huset er energimerke G. Synes synd på dem som skal leie der. Det er frost på innside av ytterdør og langt vegger i gang på vinteren

Anonymkode: 19731...2e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...