AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #1 Del Skrevet 2. oktober 2024 Finnes det en plass man kan rate leiebolig? Ser at der jeg leide sist ligger ute for leie igjen. De har også økt prisen med 3000,-. Det er det på ingen måte verdt. Jeg vil advare andre mot å leie der, da huset er gammelt og kjempe kaldt på vinteren. Veldig hyggelig huseier, men helt krise hus å bo i på vinteren Anonymkode: 19731...2e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #2 Del Skrevet 2. oktober 2024 Det er markedet som bestemmer. Får de ikke leid ut til den prisen, må den senkes.. alt er tilbud og etterspørsel, ikke hva noe er "verdt" Anonymkode: 527b6...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #3 Del Skrevet 2. oktober 2024 Hadde vært fint med en sånn plass, men utleiere kan jo forbedre boligene mellom leietakere... så blir vanskelig å holde anmeldelsene vedlike. Anonymkode: ff285...6e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #4 Del Skrevet 2. oktober 2024 https://www.revju.no/ Anonymkode: b978e...eb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #5 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde vært fint med en sånn plass, men utleiere kan jo forbedre boligene mellom leietakere... så blir vanskelig å holde anmeldelsene vedlike. Anonymkode: ff285...6e6 Det har han ikke. Når jeg flyttet ut anbefalte jeg at han etterisolerte hele boligen, satte inn vedovn, totalrenoverte badet og byttet vinduer. Eneste han har gjort er å male badet og byttet badekar med dusj kabinett. Huset er energimerke G. Synes synd på dem som skal leie der. Det er frost på innside av ytterdør og langt vegger i gang på vinteren Anonymkode: 19731...2e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå