Gå til innhold

Unge menn - er det virkelig så vanlig at dere knuller damer i 50-60 årene??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere 20 åringer som har sendt meg mld på at de har hatt seg med mange gifte damer i 50-60 årene. Hvor vanlig er det??

K50+

Anonymkode: d782d...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er vel så desperate at de føler seg nødt til å ta til takke med noen gamle skrukker da.

Anonymkode: 47f9e...3ca

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv(61) har alltid hatt eldre kvinner. Da jeg var i 20 årene var ofte damene i den alderen du sikter til, dog ned mot 45 og opp til vel 55. Kjæresten min er 73 og hun går gjevnlig til brasiliansk voksing. Slank veldreid og 70/75 C tenker jeg, flott dame❤️

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De er vel så desperate at de føler seg nødt til å ta til takke med noen gamle skrukker da.

Anonymkode: 47f9e...3ca

Ordet "desperat" kan også tolkes som enorm sexlyst og kjærlighet til hverandre..
Sånn, nå ser desperat plutselig mye finere ut🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at gjennomsnittet av de unge mennene som er her inne ikke er de som har draget på jevngamle jenter og derfor må ty til gamle damer. 

Ser vennene til barna mine og de kunne aldr tenkt seg gamle skrukketroll verken av det ene eller andre kjønnet. Der er det diskusjon bare man har en forskjell på på 3-4 år. Husker når jeg var ung og disse gamle damene som var på min alder nå rundt 40 prøvde seg på mine kamerater, de synes det var så ubehagelig stakkars. Ingen som prater om hvor seksualiserte unge menn blir mange av de opplever like mange ugreie episoder som jenter men det blir det ikke pratet om for man forventer at mannen med ufrivillige ereksjoner bare liker det som skjer. 

 

Anonymkode: 5a805...4b4

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

De er vel så desperate at de føler seg nødt til å ta til takke med noen gamle skrukker da.

Anonymkode: 47f9e...3ca

Er du perfekt selv? 

Anonymkode: 2ae10...87d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke folk at man har forskjellige preferanser? MÅ det handle om " å ta til takke" om man ikke velger slik som du selv velger? Sneversynt!

Anonymkode: 2ae10...87d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Flere 20 åringer som har sendt meg mld på at de har hatt seg med mange gifte damer i 50-60 årene. Hvor vanlig er det??

K50+

Anonymkode: d782d...37e

Det er nok flere som juger på seg disse eventyrene, de fleste av oss ønsker nok ikke gutter på våre barns alder. 

Anonymkode: 73fa1...f14

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg tenker at gjennomsnittet av de unge mennene som er her inne ikke er de som har draget på jevngamle jenter og derfor må ty til gamle damer.

Anonymkode: 5a805...4b4

Nei, det er feil.. Aldersforskjell er en fetish👍

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ser vennene til barna mine og de kunne aldr tenkt seg gamle skrukketroll verken av det ene eller andre kjønnet.

Og her ser du hvorfor de ikke har den fetishen👍

Men den fetishen er ikke sannelig ikke lett å innrømme overfor andre på lyse dagen.. De var nok redd for å bli latterligjordt, da er det jo normalt å si: æsj.. fysan heller.. ihverfall ikke med et skrukketroll, som motsvar.

Så nei.. Affærer med aldersforskjell forbli hemmelig😉

Endret av Bamseklemmer
..endret den til kjønnsnøytral..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

 

Ser vennene til barna mine og de kunne aldr tenkt seg gamle skrukketroll verken av det ene eller andre kjønnet. 

Anonymkode: 5a805...4b4

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

De er vel så desperate at de føler seg nødt til å ta til takke med noen gamle skrukker da.

Anonymkode: 47f9e...3ca

Jeg skal ikke mene noe om hvor vanlig det er at unge menn har sex med kvinner som er i 50-60 årene. Det har jeg ingen formening om. Jeg tror heller ikke at jeg som kvinne snart 54 er attraktiv for yngre menn, og ville blitt overrasket over tilnærminger fra den kanten. Når det er sagt har jeg en formening om hvordan man velger å omtale andre.
Det er greit nok at man synes at en kvinne (eller mann) som er vesentlig (og synlig) eldre ikke er attraktiv.
Men derfra til å omtale andre konsekvent for skrukketroll og gamle skrukker synes jeg er unødvendig.
Og som noen skriver over her, så har vi faktisk ulike preferanser, og man kan faktisk forelske seg i/ tenne på en person ut fra personlighet selv om vedkommende er eldre.

Selv ser jeg selvsagt at jeg har rynker og ikke helt glatt over alt, men at jeg er en gammel skrukk? Nei
Og det er ikke mannen min heller, eller noen av mine venner på samme alder 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 52år...har jevnlig sex med en i tidlig 30åra 😊. Han elsker aldersforskjellen.

Anonymkode: 1358e...a1c

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tenker at gjennomsnittet av de unge mennene som er her inne ikke er de som har draget på jevngamle jenter og derfor må ty til gamle damer. 

Ser vennene til barna mine og de kunne aldr tenkt seg gamle skrukketroll verken av det ene eller andre kjønnet. Der er det diskusjon bare man har en forskjell på på 3-4 år. Husker når jeg var ung og disse gamle damene som var på min alder nå rundt 40 prøvde seg på mine kamerater, de synes det var så ubehagelig stakkars. Ingen som prater om hvor seksualiserte unge menn blir mange av de opplever like mange ugreie episoder som jenter men det blir det ikke pratet om for man forventer at mannen med ufrivillige ereksjoner bare liker det som skjer. 

 

Anonymkode: 5a805...4b4

Ts. Mente ikke her inne men på chatte steder f.eks. 

Anonymkode: d782d...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring, og også flere andres, er at kvinner som er like gamle eller omtrent jevngamle, ikke tar initiativ. Damer som er 20-25 år eldre tar mye lettere iniativ til flørt og sex, og for noen som ikke er vant med å få oppmerksomhet fra kvinner så er det lett å bli blendet. 

Har aldri vært med eldre kvinner selv, men ingen har gitt meg mere oppmerksomhet, eller flørtet mere, enn de som har vært eldre. Men for mange så er det lettest å tenke at den med utovertiss er idioten, uansett hva som ligger bak.

Anonymkode: ac88d...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er 52år...har jevnlig sex med en i tidlig 30åra 😊. Han elsker aldersforskjellen.

Anonymkode: 1358e...a1c

Jeg hadde sex med mora til en kompis av meg  på 52, da jeg var 24. Siden har jeg fortrukket eldre damer. Spenning, begjær og nytelese.  Har ingenting med "desperason" å gjøre, het og dampende sex.  Aldersforskjellen og hemmeligheten gir det hele et ekstra kick, for begge.

G 2

Anonymkode: 08135...fa1

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

De er vel så desperate at de føler seg nødt til å ta til takke med noen gamle skrukker da.

Anonymkode: 47f9e...3ca

Jeg tror faktisk det er omvendt, jeg tror faktisk det er de mest attraktive mennene som får seg eventyr med de eldre damene også, så de som scorer høyt med yngre scorer også høyt med eldre. Så det betyr at denne gruppen har mye større sjanse for å velge sexpartner i alle aldersgrupper.

Det betyr at de gamle "skrukkene" som du omtaler dem som, også har preferanser.

Jeg kan bare snakke for meg selv, som ung mann hadde jeg ikke problemer med å finne jevnaldrende sexpartner, på tross av det så kunne jeg finne "eldre damer" attraktive også. Og ja jeg endte opp med å ligge med noen damer som kunne være 30 år eldre enn meg. Og praten gutta imellom kunne ofte gå på at enkelte damer i nabolaget var spesiellt hotte på tross av at de var 15-30 år eldre.

Anonymkode: 9e37f...067

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt det. Har stort sett datet kvinner som er eldre enn meg selv, men da 2-8 år. Det er jo noe med at eldre kvinner sjeldent har tatt hpv vaksine 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

M f. 1973 Aldersspenn k. 1969-1981. Ca likt for mine 25 nærmeste venner og bekjente

Anonymkode: 4916a...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig at unge menn fantaserer om/ønsker å ha sex med voksne damer. Det er vel utdypet tilstrekkelig hvorfor i mange tråder her, i diverse andre nettsider/tidsskrifter osv. så ingen bør vært overrasket. Vi snakker sex, gjerne uforpliktende moro (for begge parter, noen ganger også for enda en part - nemlig hennes jevnaldrende ektemann/samboer som også liker at kona er "cougar" og forsyner seg av ungt kjøtt). 
Et gløtt inne på (det ikke veldig imponerende) nettstedet Nakentid, med drøyt 60.000 medlemmer så er følgende to grupper på topp fem lista der inne: "Vi som tenner på aldersforskjell", nummer to med 7000 medlemmer og "Unge gutter som søker eldre MILFs" på femte plass med drøyt 4000 medlemmer. Mye å velge i for voksne kåte mødre/koner, om det frister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 44 og har sex med ei på 55, flott kåt  dame som byr på seg selv . 

Anonymkode: e868b...5c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde flere partnere i slutten av førtiårene og begynnelsen av femtiårene, når jeg selv var i tidlig tyveårene. I tillegg til partnere på min egen alder.

For meg er kvinnekroppen attraktiv, og jeg har satt pris på den blant de på egen alder, så vel som de som har vært greit eldre enn meg. Det handler om utstråling, og erfaring og trygghet har en unik utstråling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...