Gå til innhold

Facebook og venneforslag.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En person kommer stadig opp på min fb som "noen jeg kanskje kjenner". Denne personen hadde for en tid tilbake en nær relasjon til en slektning av meg, og denne slektningen er den eneste felles vennen jeg og personen har på fb. Betyr dette at personen stadig søker meg opp, eller er det helt tilfeldig? Vi bor i ulike landsdeler, så det er ikke fordi vi er i nærheten av hverandre. 

Anonymkode: ea06b...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

En person kommer stadig opp på min fb som "noen jeg kanskje kjenner". Denne personen hadde for en tid tilbake en nær relasjon til en slektning av meg, og denne slektningen er den eneste felles vennen jeg og personen har på fb. Betyr dette at personen stadig søker meg opp, eller er det helt tilfeldig? Vi bor i ulike landsdeler, så det er ikke fordi vi er i nærheten av hverandre. 

Anonymkode: ea06b...5d4

Det kan være pga dere har vært i nærheten av hverandre, har andre bekjente, eller tilfeldig. Får opp mange hos meg men tviler på de sjekker meg ut.. Jeg bruker ikke facebook, såvidt innom. Så håper ikke folk tror jeg sjekker ut noen om jeg kommer opp som forslag hos andre!

Anonymkode: 72ae3...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tilfeldig. De kommer ikke opp fordi DE har søkt på din profil. Har du vært inne på denne personens profil en gang før? Det hender jeg får opp folk som venneforslag som JEG har søkt opp tidligere. 

Anonymkode: ff9e6...41a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...