AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #1 Del Skrevet 2. oktober 2024 Eller funker det? Anonymkode: 7d1d3...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 2. oktober 2024 #2 Del Skrevet 2. oktober 2024 Hvilke tilsetninger tenker du på? Spesifiser er du snill. Alron som er velkjent svenskt produkt, hjelper smøring av dieselpumpen og et allround produkt for et sunt bilhold, og spesielt siden vi i Norge har så til de grader dårlig diesel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #3 Del Skrevet 2. oktober 2024 Hørte en ekspert på forbrenningsmotorer snakke om det på radio en gang: Ja, det funker faktisk. Jeg trodde selvfølgelig det bare var humbug og gimmick, men det er det tydeligvis ikke. Selvfølgelig er det mye "om" og "men." Hvis motoren er veldig skitten inni seg kan man blant annet få bedre ytelse av å ha noe i dieselen som renser. Etter at jeg hørte det fyller jeg med dyr diesel en gang i blant. Sikkert andre her som kan utdype mer. Anonymkode: 3b8c8...bfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 2. oktober 2024 #4 Del Skrevet 2. oktober 2024 2 takts olje er bedre på alle måter. Ha en liten skvett i tanken en gang i året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #5 Del Skrevet 2. oktober 2024 Haha, for en samtale: Et uspesifisert spørsmål og en del synsing. Det fins få tilsetningsstoffer som har noe som helst for seg. Anonymkode: 74018...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #6 Del Skrevet 2. oktober 2024 Før i tiden sånn rundt 60-90tallet så ja. I våre dager nei. Anonymkode: 69477...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå