Leppeblomst Skrevet 1. oktober 2024 #1 Del Skrevet 1. oktober 2024 Neste uke fyller kjæresten min år 🥳 Før vi møttes hadde han lite sosial omkrets og så vidt jeg vet har han ikke blitt feira på mange år. Han vil egentlig bare være oss to og ikke ha gjester og ekstra styr, så det tenkte jeg at vi sparer til neste år med rundt tall. Foreløpig har jeg planlagt favorittmiddag og en liten gjeng med bursdagsgaver. Kanskje en liten frokost på senga og vin til kvelds. Har du noen forslag hvordan jeg kan sprite opp dagen og gjøre den ekstra morsom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #2 Del Skrevet 1. oktober 2024 Biff og blowjob Nå sier du ingenting om denne mannen sine interesser eller hvor i landet dere bor. Jeg ville ha bakt en kake ikke toro. Kjøpt viss du ikke kan bake. Evt laget en iskake. Anonymkode: 537f9...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #3 Del Skrevet 2. oktober 2024 Hva liker han å gjøre? Anonymkode: fa80c...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #4 Del Skrevet 2. oktober 2024 Enig, den beste gaven du kan gi han er en skikkelig sexy blowjob Anonymkode: cde52...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #5 Del Skrevet 2. oktober 2024 Gode gamle "Show up naked, bring beer" funker alltid 😂 Anonymkode: d8c13...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå