AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #1 Del Skrevet 1. oktober 2024 Ser at Elixir har relansert Niactil 4%. Jeg rakk ikke å prøve den før den ble reformulert og etter at det var så mange som mislikte den nye versjonen (face formula) droppet jeg å kjøpe den. Bestilte både jorgobe sitt Niacinamide gel og den til medik8 men likte ingen av de. Jorgobe ble for sterk kost til min sensetive hud at den gikk rett i søpla. Ser mange har anbefalt Emma s sitt som en dupe til niactil 4% men lest at flere ikke anbefaler den til sensitiv hud noe jeg har. Er det noen her som brukte niactil 4% sist den var i salg og kan si litt om den i forhold til andre Niacinamide produkter i gelform. Jeg sitter litt på gjerdet da den kun kommer i 100 ml tube til 1000 kr Anonymkode: cb832...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #2 Del Skrevet 2. oktober 2024 Jeg har aldri forstått hvorfor folk elsket den så høyt. Men jeg antar den ingrediensen kun fungerer hvis du ønsker å bekjempe visse problemer. Jeg leser at den blant annet regulerer talgproduksjon. Jeg har dehydrert hud, så for min del trenger ikke huden min akkurat det. Anonymkode: 0dd91...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 2. oktober 2024 #3 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ser at Elixir har relansert Niactil 4%. Jeg rakk ikke å prøve den før den ble reformulert og etter at det var så mange som mislikte den nye versjonen (face formula) droppet jeg å kjøpe den. Bestilte både jorgobe sitt Niacinamide gel og den til medik8 men likte ingen av de. Jorgobe ble for sterk kost til min sensetive hud at den gikk rett i søpla. Ser mange har anbefalt Emma s sitt som en dupe til niactil 4% men lest at flere ikke anbefaler den til sensitiv hud noe jeg har. Er det noen her som brukte niactil 4% sist den var i salg og kan si litt om den i forhold til andre Niacinamide produkter i gelform. Jeg sitter litt på gjerdet da den kun kommer i 100 ml tube til 1000 kr Anonymkode: cb832...53d Ingen erfaring selv med Niactil, men den finnes i reisestørrelse til 375,- kr., om det kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #4 Del Skrevet 2. oktober 2024 Jeg har den gamle versjonen av Niactil 4% og syntes ikke den var noe spesiell, men helt grei var den jo. Har ingen spesielle hudproblemer, så kanskje jeg ikke har rett hudtype for noen wow-effekt? Ikke verdt en tusenlapp for min del i hvert fall. Anonymkode: 23496...2c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #5 Del Skrevet 2. oktober 2024 Roci skrev (6 timer siden): Ingen erfaring selv med Niactil, men den finnes i reisestørrelse til 375,- kr., om det kan hjelpe? Takk, med det er reisestørrelsen til face formula som er den nye formuleringen og ikke niactil 4% som er den originale nylanserte. Anonymkode: cb832...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 2. oktober 2024 #6 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Takk, med det er reisestørrelsen til face formula som er den nye formuleringen og ikke niactil 4% som er den originale nylanserte. Anonymkode: cb832...53d Ja, jeg er klar over det, men da har du muligheten til å teste den uten å måtte ut med en tusenlapp for full størrelse🙂 Men kanskje jeg misforsto HI og at du ikke var interessert i å prøve den nye versjonen🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #7 Del Skrevet 2. oktober 2024 Roci skrev (2 minutter siden): Ja, jeg er klar over det, men da har du muligheten til å teste den uten å måtte ut med en tusenlapp for full størrelse🙂 Men kanskje jeg misforsto HI og at du ikke var interessert i å prøve den nye versjonen🙂 Var den gamle versjonen jeg er interessert i men synes en 1000 lapp kan bli en dyr test. Anonymkode: cb832...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 2. oktober 2024 #8 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var den gamle versjonen jeg er interessert i men synes en 1000 lapp kan bli en dyr test. Anonymkode: cb832...53d Skjønner - og helt enig! Hvis du har en hudpleier i nærheten som forhandler produktet, går det kanskje an å spørre der om å få en prøve? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 2. oktober 2024 #9 Del Skrevet 2. oktober 2024 (endret) . Endret 26. februar av Doris Becker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå