AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #1 Skrevet 1. oktober 2024 I det siste dovner armene mine og bena bort, uten grunn, det er veldig irriterende. Det er ikke slik at jeg ligger/sitter/lener på dem, ikke noe i klem, kommer helt ut av det blå, varer en stund, går ikke over med en gang med bevegelse av hånd/arm el. Noen erfaringer? Lurte på om jeg skulle ringe kiroptaktoren min siden det skjer så ofte uten grunn. Anonymkode: bd64d...73b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #2 Skrevet 1. oktober 2024 Hormonforstyrrelser? Aner ikke alder eller kjønn, men både stoffskiftesykdommer og overgangsalder kan gi nummenhet i ekstremitetene. Anonymkode: 84342...cef
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #3 Skrevet 1. oktober 2024 Lege og kiropraktor! Anonymkode: 47ac0...039
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #4 Skrevet 1. oktober 2024 Hva sier legen da? Anonymkode: 05730...60b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #5 Skrevet 1. oktober 2024 Går ut fra at du ikke er inaktiv, men er en del i bevegelse? Det mest nærliggende er jo at sånt skjer med de som er mye stillesittende. Anonymkode: 91982...445
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #6 Skrevet 2. oktober 2024 Vil tro at du arbeider hardt fysisk eller trener styrke. Ta ei uke eller to på sofaen,hjelper ikke det så ta magnesium. Anonymkode: 6e9bc...682
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #7 Skrevet 2. oktober 2024 For å svare på spm, aktiv jobb med mye gange, og mye aktivitet på fritida, trener mange ganger i uken. Hvorfor kan styrketrening gi dette? Trener bare styrke en eller to ganger i uken, trener mest puls da jeg elsker høy puls. Stoffskiftet og hormoner er bra (ikke overgangsalder). Anonymkode: bd64d...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå