AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #1 Skrevet 1. oktober 2024 Jeg møtte en mann for noen år siden, en jeg ble utrolig forelsket i. Vi datet en stund og da vi snakket rundt det om vi var i et forhold eller ikke, så sa han "jeg vil være sammen med deg, men du må gå ned i vekt først". Og ja jeg var overvektig da, med 20 kg faktisk. Men det ble kroken på døren for oss fordi jeg fikk enda dårligere selvbilde av det han sa. Jeg gikk ned 25 kg noen år etterpå og klarte å holde meg normalvektig i tre år. Så møtte jeg veggen pga diverse ting og gikk opp 12 kg igjen. Jeg klarte å gå ned disse i sommer igjen og var da igjen normalvektig. Så møtte jeg en mann som jeg datet en stund, og med tiden så var jo tiden inne for å ha sex. Stemningen var rar så og si rett etter sexen, men jeg tenkte han kanskje var en av dem som hadde spilt korta sine riktig bare for å få sex. Jeg spurte han til slutt hvorfor han i ettertid var så kald og rar, og fikk da som svar " jeg ble skuffet over kroppen din" Det såret meg såpass at jeg fra august og fremt til nå har lagt på meg nesten alt jeg gikk ned sist, fordi jeg har størstespist. Altså, ikke var jeg god nok som overvektig, ikke som normalvektig. Mennene jeg dater er helt vanlige menn. Ikke vet jeg hva jeg gjør galt og ikke legger jeg meg selv frem som noe jeg ikke er. Nå tør jeg ikke kle av meg for en mann igjen. Jeg skammer meg over kroppen min, hver cm av den. Jeg vet ikke lengre hvem jeg kan stole på av menn nok til å være sårbar igjen, samtidig ønsker jeg ikke være singel resten av livet. Hvordan gjøre ting anderledes? Skal jeg være helt ærlig om den minste lille feil med kroppen min i det jeg møter en mann, sånn at han har mulighet til å rygge når han skjønner at jeg ikke byr på noe fint? Anonymkode: e1529...479 24
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #2 Skrevet 1. oktober 2024 Jeg er forresten godt voksen, og dater menn fra i midten 30 årene og til starten av 40 årene. Ts Anonymkode: e1529...479 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #3 Skrevet 1. oktober 2024 Sa han virkelig "jeg ble skuffet over kroppen din"? Du vet vel selv at ingen normale oppegående menn ville si noe sånn, og han her ikke representerer menn flest? Hvis ikke bør du skjønne det først som sist. Du har datet idioter. Og du er idiot (sorry) som lar deres idioti være såpass avgjørende for ditt selvbilde at du skader deg selv ved å forkaste din egen helse ved å trøstespise deg opp til overvekt igjen. Velg bedre menn, ikke gi opp, og vær god mot kroppen din. Anonymkode: ed74d...abc 22 1 7
000VF000 Skrevet 1. oktober 2024 #4 Skrevet 1. oktober 2024 Jeg tror problemet er at du av en eller annen grunn valgte sosiopater. Det er hverken vanlig eller normal oppførsel å komme med slike utsagn. Tiltrekkes du av Andrew Tate også? 4 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #5 Skrevet 1. oktober 2024 Jeg er mann og må si at det er trist å høre hvordan enkelte kan oppføre seg. Uavhengig av hvordan kroppen din ser ut eller ikke, slik oppfører man seg bare ikke. Sorry, men det høres ut som de du dater er mindre begavet. Anonymkode: 2aa8f...339 6 1 11
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #6 Skrevet 1. oktober 2024 Jeg tror de mennene har valgt deg fordi de merker du er usikker og «et lett offer». Dette handler ikke om deg, men dem, og at de liker å ha makt og herse med andre. Anonymkode: 2e282...864 11 16
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #7 Skrevet 1. oktober 2024 000VF000 skrev (1 minutt siden): Jeg tror problemet er at du av en eller annen grunn valgte sosiopater. Det er hverken vanlig eller normal oppførsel å komme med slike utsagn. Tiltrekkes du av Andrew Tate også? Problemet er ikke TS. Problemet er menn som oppfører seg særdeles dårlig. Anonymkode: 2a028...21d 8 9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #8 Skrevet 1. oktober 2024 Du har møtt noen skikkelig drittsekker av noen menn. Det er ikke din skyld. De alene bærer ansvaret over hvordan de oppfører seg, og hvordan de får andre til å føle seg. De er to lorter som ikke fortjener en tøddel av den makt de har tatt over deg. Det du skal gjøre annereldes er å elske deg selv for den du er, og kreve å bli elsket for den du er. Hvis de ikke takler det kan de pelle seg bort. Livet er for kort til at vi skal kaste det bort på dårlige menn som får oss til å føle oss dritt. Det finnes menn som er bra! 🙏 Anonymkode: 2a028...21d 4 2
000VF000 Skrevet 1. oktober 2024 #9 Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Problemet er ikke TS. Problemet er menn som oppfører seg særdeles dårlig. Anonymkode: 2a028...21d Det er en kombinasjon av begge deler, åpenbart. 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #10 Skrevet 1. oktober 2024 Vet du, det er faktisk ikke noe galt med kroppen din! Du har vært uheldig med disse to "mennene", så om du skal se på noe som helst, så er det ev. hvordan du kan unngå å velge "menn" som det der i fremtiden, om det er et mønster mtp. hvilke menn du velger. Men, selv om du bør tenke litt på akkurat det, så er det faktisk også fullt mulig at du bare har vært uheldig med å møte to drittsekker av noen idioter (og det er en pen beskrivelse av disse to). Den første mannen virker som om han har psykopatiske trekk, slik at sjekket om han kunne kontrollere deg med å tråkke på selvfølelsen din og såre deg - ergo en mann som ikke er egnet til å være noens partner! Den andre virker mer å bare ha vært ute etter sex, og for å ikke avsløre seg, så skylder han så på deg og din kropp - med andre ord, en mann som er feig, men som også er ondskapsfull. Dessverre finnes det slike menn i alle aldre. Årsaken til det er at slike sider er i deres personlighet, så de endrer seg aldri nok til å bli fungerende partnere i gode forhold. Ser du hvordan de er? Ser du at dette faktisk ikke har noe som helst med din kropp eller vekt å gjøre? Ser du det, så tror jeg du også vil innse at disse "mennenes" kommentarer er noe du ikke skal la kontrollere deg og ditt liv. For hvis du lar kommentarene disse dysfunksjonelle, ondskapsfulle "mennene" kom med bestemme hvordan du har det med deg selv og om du vil møte virkelig gode menn - da har du gitt disse to all kontroll over ditt liv! Ser du hvor ille det er? Hvorfor skal du gi fra deg kontrollen over dine følelser, deg selv, din kropp, din selvfølse og din fremtid... til to ondskapsfulle idiotdrittsekker? Istedenfor å gå i kjelleren nå - gi deg selv et mentalt klapp på skulderen fordi du faktisk ikke gikk inn i noe langvarig forhold med noen av disse, ikke fikk barn med dem. Vær sjeleglad for at de avslørte seg som ondskapsfulle drittsekker før du involverte deg mer med dem. Javel, så kom de med noen drittkommentarer om din kropp - men de har ikke definisjonsmakt over ditt liv... så lenge du ikke gir dem den makten! Hev deg over dem, se dem for hva de faktisk er - og det er "menn" som ikke en gang når deg opp til ankelkulen! Du er uendelig mye bedre enn dem, og de fortjener ikke deg! Snakk med noen om dette, slik at du ikke lar disse "mennenes" idioti få styre ditt liv! ❤️ Anonymkode: e4b6e...992 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #11 Skrevet 1. oktober 2024 Jeg har ikke noen pen kropp. Jeg er overvektig, er ikke fast i fisken, har strekkmerker og er ikke ung og fresh lengre heller. Aldri har en mann sagt noe annet enn at jeg er deilig, god og myk. At de elsker formene mine og spiser hele meg med blikket. Du har valgt helt feil menn TS. De er jo ikke riktige i hodet noen av de om de ser deg med klær på og ikke aner konturene av kroppen din før etter sex. De har sagt disse tingene kun for å såre deg. Du må velge andre typer menn. De har garantert vist deg at de er rasshøl lenge før, du må lære deg å se tegnene og ikke finne deg i å bli behandlet dårlig! Anonymkode: 7efc5...a19 12 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #12 Skrevet 1. oktober 2024 Kjenner damer i alle former og fasonger. Aldri har noen sagt noe slik til dem (da hadde de fortalt om det, innbiller jeg meg). Du har hatt utrolig uflaks med mennene! Stå på - det er ikke noe feil med deg (tenk på alle som er mer eller mindre overvektige). Anonymkode: 0e0c2...b41 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #13 Skrevet 1. oktober 2024 Jeg har vært borti mange rare menn og flere drittsekker, men har aldri opplevd negative kommentarer om kroppen min! Og tro meg, den er langtfra perfekt etter jojo-slanking og tre barn! Du må se på dine egne mønstre her! Hva slags menn du velger, for det du beskriver er langtfra normalt!!! Anonymkode: 4ca9d...b2a 1
Diskulis Skrevet 1. oktober 2024 #14 Skrevet 1. oktober 2024 Nei, det er ikke vanlige menn du har vært med som sier sånt, det er kjipe menn med korte antenner. Jeg er ingen modell, og jeg har i løpet av livet vært alt fra noe undervektig til 30 kilo overvektig. Men aldri fått et negativt kompliment på kroppen fra en date/partner eller opplevd noe i nærheten av skuffelse over å se meg naken. Tvert imot, selv med endel kilo ekstra har det vært stjerner i øya og smil og komplimenter og klåing og genuin nytelse 😉 Så finn en mann som behandler deg som du fortjener og ikke lar noe så overfladisk som hud og fett diktere om du er akseptabel eller ikke… 3
Flintis Skrevet 2. oktober 2024 #15 Skrevet 2. oktober 2024 For din egen del og helse bør du bli normalvektig igjen. Dessuten så fungerte det jo seksuelt og da er kroppen bra nok på tross av ønskelista til sexpartneren.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #16 Skrevet 2. oktober 2024 Huff, jeg føler med deg når du skriver at det er "vanlige" menn. For det er også min erfaring med enkelte, dessverre. Vanlige menn som oppfører seg helt jævlig, sånn plutselig. Jeg skjønner vanskene dine med tillit og det å skulle være sårbar og naken igjen. Hvordan velger man riktig mann og hvordan ser man de røde flaggene som kanskje ikke er så tydelige? Det har jeg ikke svar på, men det er det du må spørre deg selv om og kanskje søke "informasjon" og kunnskap om. Saken er at menn flest er jo ikke slik. Spesielt ikke voksne menn. Flesteparten er ikke noen fruktfat selv og har absolutt ingenting de skulle sagt om en voksen kvinnekropp. De bør heller være glad for at en kvinne i det hele tatt kler av seg foran de. Jeg tenker at neste gang du møter en mann du liker, la det gå tid før dere har sex. Ta det med ro, bli kjent med denne mannen. Gå ut på middag sammen, møt andre mennesker sammen, se an hvordan han er i ulike situasjoner. Er han høflig, snill, behandler andre bra, har han humor, bærer han på en fasade eller hvem er denne fyren? Ta deg god tid her. Når du føler deg trygg på han, fortell at du har dårlige erfaringer og er nervøs for å skulle være naken igjen. Her er det veldig viktig at du stikker med en eneste gang om han IKKE er støttende eller oppløftende. Bra menn vil gjøre hva som helst for at DU skal føle deg trygg sammen med han. Dårlige menn, som du har vært borti, vil bare fnyse av det og si at det er da ikke noen sak og noe i retning av "du er voksen og burde ikke være så usikker". Men er du glad i kroppen din selv? Hva syns du om den? Husk at det å ha et godt selvbilde også er veldig viktig. Kanskje du skal bruke en del tid på å pleie deg selv og akseptere kroppen din som den er, og om du trenger å gå ned i vekt kan du begynne på den reisen. Jeg håper det ordner seg. Du er fin nok som du er og ikke la disse idiotene ødelegge for deg. Et sted der ute er det en mann som vil være kjempe glad for å se deg naken og å ha sex med deg og som vil fortelle deg at du er fin som du er, og da også mene det ❤️❤️ Anonymkode: dc391...cbe 2 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #17 Skrevet 2. oktober 2024 Jeg er 42, har høy bmi og har aldri hatt problemer med å vise meg selv naken for en sexpartner. Jeg har store pupper, stor mage, rumpe, lår og har også naturlig behåring der nede. Ingen menn (dater, kjærester, elskere, ektemenn eller samboere) har sagt at jeg er uattraktiv eller ekkel fordi jeg er overvektig. Har aldri vært single over lengre tid etter fylte 16. Du har tydeligvis havnet med noen idioter som tror de kan trykke deg ned i søla. De er ikke verdt noe som helst så ikke la meningene deres farge deg. Vær stolt av og pass på deg selv. Ikke la en mann gi deg dårlig selvtillit! Anonymkode: ac20c...909 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #18 Skrevet 2. oktober 2024 Dette høres sikkert ikke bra ut. Men hvor er du på en skale utseendemessig fra 1-10 og hvor har disse to vært? Dessverre skjer det at kjekke menn ligger med kvinner som er "under deres liga", også driter de i følelsene hennes etter de har fått tømt seg. Jeg har selv lært at det ikke er vist å date og ligge med 10 av 10- menn utseendemessig. Jeg er absolutt ikke en 10er selv. Det er nå en gang slik at man ofte finner noen som er i samme "liga". Hvordan har bildene og antrekkene dine vært? Kan det ha sett annerledes ut? Feks push up, hold in truse, klær som skjuler vekt/fasong? Har selv vært overvektig, og jeg var nøye med å legge ut realistiske bilder. Har også små pupper. Bruker myk bh som ikke antyder at jeg har noe mer enn det jeg har. Jeg bare tenker, man trenger ikke ødelegge for seg selv. Vis hvordan du er, og slipp unna menn som tror man ser annerledes ut. Ingen kjekk opplevelse for deg, og jeg støtter ikke mennene. Men dette er tips å ta med seg for å kanskje slippe slike menn igjen. Anonymkode: 46024...b54
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #19 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette høres sikkert ikke bra ut. Men hvor er du på en skale utseendemessig fra 1-10 og hvor har disse to vært? Dessverre skjer det at kjekke menn ligger med kvinner som er "under deres liga", også driter de i følelsene hennes etter de har fått tømt seg. Jeg har selv lært at det ikke er vist å date og ligge med 10 av 10- menn utseendemessig. Jeg er absolutt ikke en 10er selv. Det er nå en gang slik at man ofte finner noen som er i samme "liga". Hvordan har bildene og antrekkene dine vært? Kan det ha sett annerledes ut? Feks push up, hold in truse, klær som skjuler vekt/fasong? Har selv vært overvektig, og jeg var nøye med å legge ut realistiske bilder. Har også små pupper. Bruker myk bh som ikke antyder at jeg har noe mer enn det jeg har. Jeg bare tenker, man trenger ikke ødelegge for seg selv. Vis hvordan du er, og slipp unna menn som tror man ser annerledes ut. Ingen kjekk opplevelse for deg, og jeg støtter ikke mennene. Men dette er tips å ta med seg for å kanskje slippe slike menn igjen. Anonymkode: 46024...b54 Ikke projiser din usikkerhet over på ts.. Man kan gå i de klærne man vil. Jeg har store pupper som henger. Betyr det da at jeg må gå uten bh slik at alle menn kan se at de er store og henger? Nei. Jeg bruker bh, ofte en uten innlegg slik at de ser mindre ut. Om en mann tror at en dame er stram og perfekt under vanlige jeans og en topp så er det hans problem og ikke ts sitt. Mennene hun har møtt har ikke oppført seg slik fordi hun har presentert et feilaktig bilde av seg selv. De har vært slik fordi de er rasshøl. Anonymkode: dc391...cbe 7 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #20 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette høres sikkert ikke bra ut. Men hvor er du på en skale utseendemessig fra 1-10 og hvor har disse to vært? Dessverre skjer det at kjekke menn ligger med kvinner som er "under deres liga", også driter de i følelsene hennes etter de har fått tømt seg. Jeg har selv lært at det ikke er vist å date og ligge med 10 av 10- menn utseendemessig. Jeg er absolutt ikke en 10er selv. Det er nå en gang slik at man ofte finner noen som er i samme "liga". Hun skriver dette; AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er forresten godt voksen, og dater menn fra i midten 30 årene og til starten av 40 årene. Ts Anonymkode: e1529...479 Det ligger vel i kortene at her er det snakk om menn i sin beste alder og en jojo slanker som har passert sin beste alder med god margin… Kanskje gå for noen i samme liga, ts? Anonymkode: 298a7...fe1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå