AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #1 Skrevet 1. oktober 2024 Jeg var på date igår og jeg fikk en god følelse, så sendte en kort melding idag med takk for igår og at det var veldig hyggelig å møtes. Han svarte med en del komplimenter, men så skriver han i samme melding at jeg ikke var helt hans type men at han ville gi det et forsøk? Hvordan skal jeg tolke dette? Vet ikke om han bare prøvde å spille kostbar, men jeg fikk ikke lyst til å møtes igjen i hele tatt. Nå han har foreslått en ny date og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg likte han jo kjempegodt helt til jeg fikk den meldingen. Anonymkode: c06ef...284 1 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #2 Skrevet 1. oktober 2024 Og hva svarer man på sånt egentlig? Anonymkode: c06ef...284 1 1 3
Paneera Skrevet 1. oktober 2024 #3 Skrevet 1. oktober 2024 Ville takket nei og avsluttet kontakten. Høres ut som han har døra på gløtt i tilfelle han møter noen han ser på som "bedre". Ville skrevet at jeg ikke er interessert i å være andrevalget, og deretter blokkert / avsluttet. 20 11
JackRT Skrevet 1. oktober 2024 #4 Skrevet 1. oktober 2024 Takk, men nei takk?? Er vel ikke så enkelt å glemme en sånn kommentar 16 2 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #5 Skrevet 1. oktober 2024 Så du skal gå på enda en audition for denne fyren og se om du er bra nok? Skriv tilbake og si det som det er, at du mista litt lysten på å fortsette etter den meldingen og ønsk ham lykke til videre. For en filterløs dust. Anonymkode: b8e8e...d67 21 3 16
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #6 Skrevet 1. oktober 2024 Han slenger ut noe upassende og småfrekt for å sjekke hva du finner deg i. Gjør du det, har han ha noen å sex med mens han leter videre etter sin type. Du trenger ikke å svare noe. Bare drit i han. Anonymkode: 67c48...9e7 19 2 9
Sparkling_Pink Skrevet 1. oktober 2024 #7 Skrevet 1. oktober 2024 Jeg kan lære å like endel som ikke er min type i dag, så jeg tenker det er ok. Men jeg hadde avskrevet uttalelsen om den var fra meg selv på min sosiale klønethet og hadde satt umåtelig pris på at den andre hadde tatt tak i saken og pratet om det. Jeg mener, det der er ikke noe oppbyggende å høre. Her er det å gi han en mulighet til å ligge paddeflat, og så utvikle det derfra. Det neste jeg hadde tatt tak i som mottager var hans holdninger rundt utvikling og «typer», for er han satt, så er han satt. 5 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #8 Skrevet 1. oktober 2024 Svarforslag: du er ikke min type heller men kanskje jeg ringer i fylla hvis jeg er desperat. Anonymkode: b232e...830 13 10
Sunshade83 Skrevet 1. oktober 2024 #9 Skrevet 1. oktober 2024 Synes det er respektløst av han. Selv om du ikke er direkte hans type hadde han ikke behøvd å si det på en måte som gjør at han holder deg varm/på gress frem til han finner noen som er hans type. Jeg ville svart følgende: Takk for en hyggelig date. Jeg likte deg godt og kunne godt tenkt meg en date nr 2, men jeg tenker det er bedre å date noen andre siden jeg ikke er «din type». Jeg foretrekker å date noen med større potensiale til et fremtidig forhold. Ønsker deg lykke til videre. Mvh, fornavnet-ditt-her Da er du høflig og avvisende uten å være bitter. 13 3 11
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #10 Skrevet 1. oktober 2024 Nei takk, etter som jeg ikke er din type så ser jeg ikke noe poeng med å date videre. Etter en sånn type melding mister jeg uansett interessen av flere dater. Ønsker deg lykke til videre. Altså.. det var enten så sosialt klønete sagt av han at du ikke er interessert i en så sosialt klønete mann. Eller han er så frekk at han foreslår du skal være god nok inntil videre.. men ikke ha for høye forventninger. Så hva er det klønete eller idiot? Ingen av delene er særlig attraktivt. Anonymkode: e76b8...4e6 8 1 10
Trolltunge Skrevet 1. oktober 2024 #11 Skrevet 1. oktober 2024 Merkelig ting å si. Jeg er gift med en som ikke var min type, og jeg var ikke hans heller egentlig, men det er ting vi ble godt kjent før vi luftet, med en latter om at slik kan det gå. 7 2 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #12 Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Og hva svarer man på sånt egentlig? Anonymkode: c06ef...284 "Nei takk lykke til videre". Anonymkode: 600d3...912 3 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #13 Skrevet 1. oktober 2024 Takk for støtten ❤️ Jeg ble sittende helt usikker på meg selv og begynte å tenke på om jeg ikke var pen nok eller morsom nok eller hva det handlet om. Men er vel umulig å vite hva det var ved meg som ikke var hans type. Anonymkode: c06ef...284 1 24
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #14 Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for støtten ❤️ Jeg ble sittende helt usikker på meg selv og begynte å tenke på om jeg ikke var pen nok eller morsom nok eller hva det handlet om. Men er vel umulig å vite hva det var ved meg som ikke var hans type. Anonymkode: c06ef...284 Jeg hadde vært så nysgjerrig at jeg hadde spurt rett ut hva mener du med det? Men det er kanskje ikke så nøye når du uansett har mista lysta på å møte han igjen. Anonymkode: 1c1f4...6cf 5 3
Trolltunge Skrevet 1. oktober 2024 #15 Skrevet 1. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Takk for støtten ❤️ Jeg ble sittende helt usikker på meg selv og begynte å tenke på om jeg ikke var pen nok eller morsom nok eller hva det handlet om. Men er vel umulig å vite hva det var ved meg som ikke var hans type. Anonymkode: c06ef...284 Trenger ikke være slike ting. Min mann skulle ha en rolig, mild og søt blondine som aldri laget drama og sa ja og takk til alt, eller noe slikt, og så fant han seg altså en bergenser som sier hva hun mener og absolutt ikke er mild og søt når HAN lager drama, men gir klare beskjeder om hvor skapet bør stå. Han har heldigvis selvinnsikt til å selv si at den milde kvinnen hadde han kjørt over som en dampveivals, så det var bra skjebnen rotet til den planen. 😅🤣🤣 Ja ikke er jeg blond heller. 😁 Endret 1. oktober 2024 av Trolltunge 6 4 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #16 Skrevet 1. oktober 2024 Hadde blitt rask blokkering fra meg. Hadde ikke orket å møte en med så lav sosial intelligens igjen! Anonymkode: cf6fc...c43 3 10
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #17 Skrevet 1. oktober 2024 Det er greit nok å tenke det, men man sier det jo ikke om det ikke er for at den andre skal føle at de må gjøre en ekstra innsats (i hvert fall når man samtidig vil treffes igjen, vil man avslutte er det jo greit nok). Jeg tror jeg først ville skrevet «Av ren nysgjerrighet, hva er din type?» Det er jo en bitteliten sjanse for at han bare formulerte seg skikkelig klønete og at han henter seg inn når han må svare. Mest sannsynlig ville jeg takket nei, kommer an på magefølelsen. Jeg har datet menn der jeg åpenbart var motsatt av damer de vanligvis datet (f.eks. de datet stort sett blondiner med store pupper, jeg var mørk med A-cup), spurte jeg dem om det så var svaret en variant av «Det finnes jo andre kvaliteter». Selv om man har preferanser så betyr det jo ikke at man aldri kan like noe annet F.eks. liker jeg egentlig best menn under 1,80 rent visuelt, men jeg har likevel datet flere høye menn, så viktig er det jo ikke. Anonymkode: b3cdd...3b2 4 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #18 Skrevet 1. oktober 2024 Jeg synes det er så feil å ha "typer" enten man er dame eller mann. Man reduserer folk til enten utseende eller hva det måtte være, og kanskje ikke gjør en innsats i å bli kjent med folk hvis man ikke passer inn i en "boks" fra før... Synes det er trist at man bruker sånne begreper i moderne datingkultur, ikke rart vi har så mange single i Norge... Anonymkode: aa9bc...05c 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #19 Skrevet 1. oktober 2024 Jeg hadde spirt hva som var hans type da, bare for å se hvor «idiot» han er villig til å avsløre deg selv som 😅 så avvist. Anonymkode: 552c2...de4 2 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #20 Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hadde blitt rask blokkering fra meg. Hadde ikke orket å møte en med så lav sosial intelligens igjen! Anonymkode: cf6fc...c43 Men hvorfor ikke drive litt gjør med en frekkas? Anonymkode: b232e...830 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå