Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #1 Skrevet 23. februar 2006 Hengt med ståltråd Hvordan kan folk finne på å gjøre sånt? greit nok at man ikke liker katter, men det må da gå an å respektere at for mange er katter likeverdige familiemedlemmer. Å finne et familiemeldemmet sitt drept med så ondskapsfullt overlegg må være en forferdelig opplevelse. Jeg kan ikke tro at mennesker som gjør slikt mot dyr kan være særlig snille mot mennesker heller. Og de mangler jo fullstendig evne til å sette seg inn i hva som kan bety noe for andre mennesker. Sannsynligvis blir ikke gjerningsmennene funnet. og hvis man finner dem kommer de nok til å få en bot på noen tusen. Jeg er ikke ute etter hevn mot slike folk, men det sender et visst signal hva man aksepterer her i samfunnet hva slags straff man får. Det mest urovekkende ved disse gjerningsmennene er jo også at jeg tror de kan være i stand til å begå verre forbrytelser også når de helt mangler evne til innlevelse i levende individers smerte. (tror ingen av smilyene kan beskrive hva jeg føler overfor sånne mennesker)
Mossa Skrevet 23. februar 2006 #2 Skrevet 23. februar 2006 Helt enig med deg!! Forferdelig at noen kan gjøre noe sånt mot ett levende vesen.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #3 Skrevet 24. februar 2006 det der var ekkelt, brutalt og skjønner ikke at noen kan gjøre det. jeg er ikke den som er spesielt gla i katter, men hadde aldri gjort noe sånn.. uansett om man ikke liker et dyr, så skal man ikke gjøre sånne brutale handlinger, at det er mulig og være så syk i huet at man gjør det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå