Gå til innhold

Er jeg klar for torien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kjøpt et dags pass på teoritentamen no. fordi det er mest likt på statens vegvesen sin test?

Uansett da, jeg tok åtte tester og strøk på fire og besto på fire. Har en dag til teorien, ligger jeg dårlig an 😅 Dumt spørsmål men jeg følte at jeg lå bedre an. Men den testen blir som teoritentamen sin. 45 spørsmål og 7 tillatte feil.

Anonymkode: d4df7...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid slitt med teori, så jeg kjøpte månedspass og tok testen mange ganger, til jeg bare hadde 3-4 feil hver gang. Når jeg fikk prøven var den litt lettere, bare 1 feil... Men hvis jeg var deg ville jeg nok øvd litt mer til det var mindre feil. Skikkelig nedtur å ikke bestå, men enda viktigere er det jo at man faktisk kan det man leser og er trygg på veiene.

Anonymkode: 93e04...001

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har teori om en dag så er det jo ikke så mye annet du kan gjøre enn å gå gjennom det du strever med og prøve å lære det. Er ikke verdens undergang om du stryker. 
 

Lykke til! 😊

Anonymkode: 28030...639

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis du har teori om en dag så er det jo ikke så mye annet du kan gjøre enn å gå gjennom det du strever med og prøve å lære det. Er ikke verdens undergang om du stryker. 
 

Lykke til! 😊

Anonymkode: 28030...639

Tusen takk! 😁 Huff, er litt krise om jeg stryker, er 5 ukers ventetid i Oslo og kjøreskolen gidder ikke prioritere meg før den er tatt og de er kjempetravle.

Anonymkode: d4df7...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå har jeg greid de 5 siste på rad 😊 Er det godt nok?

Anonymkode: d4df7...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...