AnonymBruker Skrevet 8. oktober #61 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De bitre mennene som skriver her inne er grunnen til at jeg som kvinne aldri ville turt å møte opp på noe sånt. Jeg vil ikke risikere å måtte avvise en sint og bitter incel hvis jeg ikke er interessert. Hvem vet hvordan han vil ta det. Anonymkode: 01176...f84 Ja det er kjempe skummelt. Har som kvinne blitt mye bittrere og frekkere av å diskutere her inne, så kan ikke kalle megselv en engel i oppførsel lengre. Men har heller ikke lyst til å møte disse folkene, å det hjelper ikke at mange som ikke engang er singel sitter med så mange forventinger. Som jeg hører på singelkrisa nå lol hvorfor kan jeg ikke holde på med noe annet? Å skrudde fort av for jeg orker ikke ha en samfunnsforskere på øret som sitter å sier at det er så lett for oss kvinner og at vi har jo sex med så dine menn. Dude, jeg har hatt sex en gang de siste 2-3 årene og det var med exn min. Tørr ikke engang møte menn fordi alle bare snakker om sex og briter hvor lite de forstår av sosiale bånd og topper det med noe sexistisk og kaller oss horer og hvordan de skal droppe ei etter å ha ligget Huff, er så emosjonell idag. Gråter for 3 gang, fordi menn som en gruppe du kan møte virker så emosjonelle avstumpede. Bare ser for meg å kjenne på spenningen og være så glad for å være med han, å alt han tenker er hevn aksjon mot moderne horer 😢 Hvorfor er det så mange slemme folk? Er det fullstendig umulig å skape et bånd med noen? Anonymkode: 53210...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #62 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De bitre mennene som skriver her inne er grunnen til at jeg som kvinne aldri ville turt å møte opp på noe sånt. Jeg vil ikke risikere å måtte avvise en sint og bitter incel hvis jeg ikke er interessert. Hvem vet hvordan han vil ta det. Anonymkode: 01176...f84 Hva tror du vil skje på et offentlig arrangement med masser av andre folk rundt? Men det forferdelige mannesynet ditt hvor du kaller dem "bitter incel", og antyder at de vil bli sinte og nekte å godta en avvisning er vel nok til at de mennene som slipper å ha deg der var heldige som unngikk en mannehater som deg. Anonymkode: 89b88...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #63 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva tror du vil skje på et offentlig arrangement med masser av andre folk rundt? Men det forferdelige mannesynet ditt hvor du kaller dem "bitter incel", og antyder at de vil bli sinte og nekte å godta en avvisning er vel nok til at de mennene som slipper å ha deg der var heldige som unngikk en mannehater som deg. Anonymkode: 89b88...ed3 Aner su hvor mange som opplever dette? Det er folk som blir skutt over dette. Det er på sin plass å kalle noen for bitter incel. Du er på samme side som oss, å har egne øyne til å se hvilke grusomt holdninger noen har, både her og i resten av verden. Hei, vi lever i samme verden hvor noen damer må leve tullet inn i svære tøystykker så menn ikke skal gå av skaftet å de gjør de uansett. Det er ikke sånn i Norge, men menneske er menneske. Kvinnefiendlige holdninger er gjennomsyret i mange kulturer, og i vår sexuelle kultur. Anonymkode: 53210...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #64 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du er på samme side som oss, å har egne øyne til å se hvilke grusomt holdninger noen har ...eh ja. DEG blant annet... Anonymkode: 89b88...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #65 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): ...eh ja. DEG blant annet... Anonymkode: 89b88...ed3 Åh gidameg Ok. Anonymkode: 53210...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå