Gå til innhold

Singeltur med DNT

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har testet ut singeltur med DNT i det siste? Hvilke erfaringer sitter du igjen med? Er det bare snålinger som drar på sånt? Og er kjønnsfordelingen ca. 50/50?

Anonymkode: e6d9d...711

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at det stort sett er damer som melder seg på tur. I sommer ble den ene fulltegnet med kvinnelige deltagere, så de måtte ut og søke etter menn. Vet ikke hvordan det endte opp, jeg deltok heller på en «vanlig» fellestur.

Anonymkode: eff91...490

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har hørt at det stort sett er damer som melder seg på tur. I sommer ble den ene fulltegnet med kvinnelige deltagere, så de måtte ut og søke etter menn. Vet ikke hvordan det endte opp, jeg deltok heller på en «vanlig» fellestur.

Mennene er busy på apper og sender dickpicks kvinnene på fjellet. Hahahaha 

Anonymkode: da4eb...bc5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Mennene er busy på apper og sender dickpicks kvinnene på fjellet. Hahahaha 

Anonymkode: da4eb...bc5

Hyggelig med dickpic i solnedgang på fjellet da. Blir så fin stemning.

Men jeg har ingen erfaring, men det er nok bedre med en tur med overnatting på en hytte eller noe slik da det blir lite tid til å bli kjennt hvis man stort sett bare skal gå det meste av tiden, og ikke sitte å snakke sammen.

Anonymkode: 89b88...ed3

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det akkurat var en tråd som singelturer med DNT her, så prøv å bruke søk-funksjonen.

Anonymkode: 213c1...d12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har hørt det samme selv, så derfor har det ikke blitt til at jeg har meldt meg på. Er heterofil kvinne. 

Hvordan var det på de vanlige fellesturene? Stort sett eldre folk? 

TS

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hørt det samme selv, så derfor har det ikke blitt til at jeg har meldt meg på. Er heterofil kvinne. 

Hvordan var det på de vanlige fellesturene? Stort sett eldre folk? 

TS

Jeg er også heterofil kvinne ;). Vi var 10 damer og 2 menn på turen, én på min alder (rundt 50) og en på 70+. En venninne av meg var på tre fellesturer i sommer, hun sa at de hadde vært flest damer på alle (alder 20-60ish)

Skal nevnes at han på min alder har bedt meg ut flere ganger i ettertid, men jeg så/ser dessverre ikke på ham på den måten. Ingen interesse fra min side.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke er flere menn, men høres ut som en mulighet til å finne seg noen veninner kanskje 😅😊

Anonymkode: 53210...a60

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier man driver med i Norge...arrangerer ting.

Anonymkode: 6aaee...c00

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synd det ikke er flere menn, men høres ut som en mulighet til å finne seg noen veninner kanskje 😅😊

Haha, jeg synes det er perfekt. Et sted det er flertall av damer for oss som vil ha det :) . Apper er helt motsatt , såvidt noen damer 😮

Anonymkode: bb81f...059

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 20.59):

Er det noen som har testet ut singeltur med DNT i det siste? Hvilke erfaringer sitter du igjen med? Er det bare snålinger som drar på sånt? Og er kjønnsfordelingen ca. 50/50?

Jeg var på det i fjor. Var en fin tur, 50/50 fordeling. Fant ikke mannen i mitt liv, men jeg hadde en fin tur med koselige folk.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Haha. Du tror det er bare i Norge det arrangeres ting?

Anonymkode: d0fd7...62b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 20.33):

Hva slags turer snakker vi om dagsturer? Turer med overnatting i telt? Hytte til hytte? Hvilen alder er disse damene i?

Anonymkode: ab0e7...b05

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 20.34):

Ja åååå så merkelig å arrangere ting 😮

Anonymkode: 05ab9...e0b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 20.32):

Skal nevnes at han på min alder har bedt meg ut flere ganger i ettertid, men jeg så/ser dessverre ikke på ham på den måten. Ingen interesse fra min side.

Kanskje ikke så rart om det er få menn som møter opp da. Hvis de bare blir avvist selv når de er sterkt i mindretall.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett flere slike innlegg fra andre land også hvor en eller annen kvinne lager noe "singles mixer" event, også møter det nesten bare kvinner opp og klager over at det møter så få menn opp. Men de få mennene som faktisk møter opp blir bare avvist av hele gjengen...

Det kan vel ikke være så vanskelig å se årsakssammenhengen her kvinner?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mgtow bevegelsen er i hurtig vekst, just sayin'. Mange har gitt opp dating fordi smørdbrødlistene blir bare lengre og lengre for hver dag som går 😂

Anonymkode: 4c391...15e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kanskje ikke så rart om det er få menn som møter opp da. Hvis de bare blir avvist selv når de er sterkt i mindretall.

Du har et poeng, jeg var nydelig på et single arrangment hvor det var 24%menn, resten damer, de damene som var interessert i menn, flokket seg rundt en som var høy og mørk, de andre var ikke spesielt interessert i å bli kjent. Så jeg gidder ikke å bruke tid og penger på et sånt arrangment igjen. Jeg har nok annet å finne på.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at damene gitter å bruke tiden sin på slikt når de egentlig vet at mennene de ønsker å treffe aldri i verden ville vært desperat nok til å delta på noe slikt. 

Anonymkode: 2e44a...6e9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har et poeng, jeg var nydelig på et single arrangment hvor det var 24%menn, resten damer, de damene som var interessert i menn, flokket seg rundt en som var høy og mørk, de andre var ikke spesielt interessert i å bli kjent. Så jeg gidder ikke å bruke tid og penger på et sånt arrangment igjen. Jeg har nok annet å finne på.

Haha, akkurat som på datingappene 😁

Det er så typisk.

Anonymkode: 37734...9ba

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...