Gå til innhold

Blir du som mann nervøs første gang du skal slikke en kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Er forbi stadiet "slikker", det er for amatører. Her lepjes det.

Anonymkode: 00479...7d5

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei. Er forbi stadiet "slikker", det er for amatører. Her lepjes det.

Anonymkode: 00479...7d5

Æsj fytti. Den slurpinga og slafsinga på sure underliv er fader meg høgg.

Anonymkode: 12d94...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei. Er forbi stadiet "slikker", det er for amatører. Her lepjes det.

Anonymkode: 00479...7d5

Æsj

Anonymkode: 7a1a3...d31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du fedd for ikke å prestere godt nok?

Anonymkode: 9b4ab...df3

Ikke et snev av redsel. Liker hun ikke det jeg gjør, så får hun være voksen nok til å korrigere meg. 

Anonymkode: e3d1e...375

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nervøs, men bruker jo mye tankekapasitet på å lære en ny kropp å kjenne. Hvordan liker hun tempoet, trykket, fingrene etc. Så går mye fokus til det, men elsker det. Elsker å finne ut hvordan jeg gir henne mest mulig nytelse.

  • Liker 4
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten.2.0 skrev (6 minutter siden):

Ikke nervøs, men bruker jo mye tankekapasitet på å lære en ny kropp å kjenne. Hvordan liker hun tempoet, trykket, fingrene etc. Så går mye fokus til det, men elsker det. Elsker å finne ut hvordan jeg gir henne mest mulig nytelse.

Ah, det er så herlig med menn som har slikt fokus istedenfor å slå fast at kvinner er så vanskelige. 🥰

Menn er også tilsvarende ulike, og dette er jo spennende, det å finne ut hva akkurat den personen liker. 

Verste man er borti er når man prøver å vennlig rettlede, og får som svar at eksen likte det akkurat slik, og at ingen har klaget tidligere. 🙄

Anonymkode: 222f1...1a1

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ah, det er så herlig med menn som har slikt fokus istedenfor å slå fast at kvinner er så vanskelige. 🥰

Menn er også tilsvarende ulike, og dette er jo spennende, det å finne ut hva akkurat den personen liker. 

Verste man er borti er når man prøver å vennlig rettlede, og får som svar at eksen likte det akkurat slik, og at ingen har klaget tidligere. 🙄

Anonymkode: 222f1...1a1

Er visst en god del slike der ute.

Veiledning er jo kjempeviktig! Ganske vanskelig for meg å få med meg alt av kroppens signaler når jeg ikke kan se ansiktet til partner, og det å prøve seg fram i blinde fører jo ikke alltid til suksess.

På samme måte veileder jeg mine partnere så de gir meg best mulig nytelse.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (17 minutter siden):

Er visst en god del slike der ute.

Veiledning er jo kjempeviktig! Ganske vanskelig for meg å få med meg alt av kroppens signaler når jeg ikke kan se ansiktet til partner, og det å prøve seg fram i blinde fører jo ikke alltid til suksess.

På samme måte veileder jeg mine partnere så de gir meg best mulig nytelse.

❤️

Vel i ene tilfellet jeg fikk beskjed om at eksen likte det akkurat slik sa jeg faktisk au og trakk meg unna, for det var et vanvittig angrep av hardhet og skarpe skjeggbuster mot følsomt område, og så heftig at jeg ikke rakk uttrykke det på annen måte. Det var kanskje ikke beste måten å kommunisere på, men den eksen må ha hatt et hardført underliv. 😅

Generelt er ikke det å dra ekser inn i sex med ny person beste måten å kommunisere på heller, men ja det er nok en del menn som går i forsvar slik istedenfor å lytte dessverre. Veiledning er ikke kritikk, så synd når noen tar det som det. 

Er ikke alltid så enkelt å se alle responser nei, men da er det jo greit at man kan lage godlyder og komme med ord som viser at man er på rett vei, eller styrer deg rett. Er ikke noe annerledes for oss kvinner. Hadde jeg gitt min kjære bj på samme måte som min eks ønsket det hadde det blitt au og å trekke seg tilbake der også. Lurt å begynne varsomt og heller gire opp. Umulig er ikke dette. Vi er bare ulike vi mennesker, og det er jo spennende. 😊

Anonymkode: 222f1...1a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er du redd for ikke å prestere godt nok?

Anonymkode: 9b4ab...df3

Som 22 åring var jeg både redd unge kvinner, nærvøs og ubrukelig som sexpartner. Helt til jeg traff venninna til moren min på 50 år. Hun var naturfaglærer, og forklarte meg "Orgasme-forståelsen".. Det handler om å skape trygghet og sikkerhet, lenge før vi har sex. For det fjerner alle grublinger, tvil og negativitet, som frarøver både nytelse og orgasme.

Før jeg i det heletatt fikk slikke henne, måtte jeg lære meg om erogene soner, å kysse, stryke, kose.. for dette var en grunnleggende del av sexen, så vi brukte mye tid på dette🥰 Jo vi hadde det koselig og gøy, og jeg bemerket meg hvor flink hun var med å beroligge meg hele tiden, for å få meg trygg og sikker..

Hun lærte meg også å fingre med "fingerførings metoden". Hun tok tak og førte fingeren min, på en slik måte hun ville bli fingret på.. Så skulle jeg få prøve alene.. hun skulle gi godlyder når jeg traff riktig, og sa ingenting når jeg bommet. På den måten lærte jeg å lytte etter hennes godlyder i en rekordfart.

I dag er jeg ikke redd lengre.. fordi jeg har blitt selvsikker pga. hva "orgasme-forståelsen" innebærer..
Men i dag  føler jeg mye på hjertebank og adrealin.. så det er fremdeles litt skummelt, men også super spennende og koselig å møte nye kvinner💞 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (15 minutter siden):

Som 22 åring var jeg både redd unge kvinner, nærvøs og ubrukelig som sexpartner. Helt til jeg traff venninna til moren min på 50 år. Hun var naturfaglærer, og forklarte meg "Orgasme-forståelsen".. Det handler om å skape trygghet og sikkerhet, lenge før vi har sex. For det fjerner alle grublinger, tvil og negativitet, som frarøver både nytelse og orgasme.

Før jeg i det heletatt fikk slikke henne, måtte jeg lære meg om erogene soner, å kysse, stryke, kose.. for dette var en grunnleggende del av sexen, så vi brukte mye tid på dette🥰 Jo vi hadde det koselig og gøy, og jeg bemerket meg hvor flink hun var med å beroligge meg hele tiden, for å få meg trygg og sikker..

Hun lærte meg også å fingre med "fingerførings metoden". Hun tok tak og førte fingeren min, på en slik måte hun ville bli fingret på.. Så skulle jeg få prøve alene.. hun skulle gi godlyder når jeg traff riktig, og sa ingenting når jeg bommet. På den måten lærte jeg å lytte etter hennes godlyder i en rekordfart.

I dag er jeg ikke redd lengre.. fordi jeg har blitt selvsikker pga. hva "orgasme-forståelsen" innebærer..
Men i dag  føler jeg mye på hjertebank og adrealin.. så det er fremdeles litt skummelt, men også super spennende og koselig å møte nye kvinner💞 

Jeg skulle ønske vi ble spart for dine skrytehistorier ved enhver anledning.

Samme hvor "bra" man måtte være i senga, forsvinner all lyst i møte med skrytepaver for de fleste av oss. 

Anonymkode: 46b0f...206

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sunt å være litt nervøs før man gjør noe nytt.

For enhver er forskjellig, og ikke alle kvinner liker (den høyst urelevante) fingermetoden som nevnt over.

Og alle liker ikke å bli slikket på samme måte. Noen damer foretrekker å bli sugd. Noen vil ha det lett og mykt, mens andre heftig og nært.. 

En skrytepave som tror de har "knekt koden vulva", har altså ikke det og drar med seg uvaner de ofte er lite lydhøre om å endre.

Anonymkode: 46b0f...206

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skulle ønske vi ble spart for dine skrytehistorier ved enhver anledning.

Samme hvor "bra" man måtte være i senga, forsvinner all lyst i møte med skrytepaver for de fleste av oss. 

Anonymkode: 46b0f...206

Ok, hvis du synes dette er skryt.. så gjør jeg altså ting riktig..

Du får vel lære litt mere da, så skjønner du at det ikke bare er skryt🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amirjolie skrev (9 timer siden):

Jeg har uoffisiell slutte med det, tørre ikke si det rett ut til damen 😊

Så trist for dama. 😢

Anonymkode: 272db...ec7

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (6 minutter siden):

Ok, hvis du synes dette er skryt.. så gjør jeg altså ting riktig..

Du får vel lære litt mere da, så skjønner du at det ikke bare er skryt🤗

Nei, skrytepaver har sjeldent belegg for sin skryting. Det er ofte luftslott og ønskedrømmer, og folk som benytter enhver anledning til å "undervise" i annet enn hva som blir spurt om. Du blander skryt med suksess. 

Jeg har lært mine å ikke gjøre som deg, men la eventuelle partnere stå for skrytinga.

Anonymkode: 46b0f...206

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det er jeg ikke nervøs for. Det er en del av forspiller og ærlig talt er det vel grenser for hvor galt det kan få.

Jeg har er litt obs på om hun er komfortabel med det.

Anonymkode: 9a856...ed5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 20.46):

Er du fedd for ikke å prestere godt nok?

Anonymkode: 9b4ab...df3

Du har et poeng. Litt, kanskje. Liker kvinner som er flinke til å kommunisere. Det er enklere å si hvordan du vil ha enn å spør om hvordan du vil ha det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, veldig selvsikker der. Men er jo alltid litt spent om hun smaker godt eller vondt, vanskelig å vite på forhånd det 

Anonymkode: aadbc...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...