AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #1 Skrevet 1. oktober 2024 Jeg har de siste 6-8 ukene(🤷♀️) hatt en slags flekk på brystet, ca 1,5cm, som jeg først tenkte var en slags kvise el etter solen, men det er ikke det. Den er litt rød, litt forhøyet og ruglete, den klør og svir, men det er ikke åpent sår.. Bildet er ikke kjempebra, men man ser ca hvordan det ser ut. Jeg har som sagt hatt det en stund, det har ikke blitt større/endret seg, men det har heller ikke gått bort. Sitter pris på om noen har noen innspill🙏😊 Anonymkode: 7cfc2...222
Million Skrevet 1. oktober 2024 #2 Skrevet 1. oktober 2024 Tror jeg ville fått legen til å foreta et lite inngrep under lokalbedøvelse og fått den fjernet. Så ut som en lei føflekk som har grodd frem... Det er nok bare jeg som er overforsiktig mht sånne, men jeg har operert bort to, og det var hudkreft i begge.
Melus Skrevet 1. oktober 2024 #3 Skrevet 1. oktober 2024 Alle forandringer bør sjekkes, og særlig de som klør/svir.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #4 Skrevet 1. oktober 2024 Ville gått til legen ja. Anonymkode: c23af...42e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #5 Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har de siste 6-8 ukene(🤷♀️) hatt en slags flekk på brystet, ca 1,5cm, som jeg først tenkte var en slags kvise el etter solen, men det er ikke det. Den er litt rød, litt forhøyet og ruglete, den klør og svir, men det er ikke åpent sår.. Bildet er ikke kjempebra, men man ser ca hvordan det ser ut. Jeg har som sagt hatt det en stund, det har ikke blitt større/endret seg, men det har heller ikke gått bort. Sitter pris på om noen har noen innspill🙏😊 Anonymkode: 7cfc2...222 Hvor mye plukket, kneip og «rotet» du med dette da det først var en skade i huden? Med mine øyne og min kunnskap ser dette på bildet ut som et keloid. Altså arrvev der huden overreagerer på en liten hudskader. Anonymkode: 088b1...830
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #6 Skrevet 1. oktober 2024 Den ville jeg fått undersøkt Anonymkode: ca04d...f50
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #7 Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvor mye plukket, kneip og «rotet» du med dette da det først var en skade i huden? Med mine øyne og min kunnskap ser dette på bildet ut som et keloid. Altså arrvev der huden overreagerer på en liten hudskader. Anonymkode: 088b1...830 Takk for innspill, men jeg har ikke plukket i det hele tatt, det har ikke vært hull i huden i det hele tatt og når jeg klør så bruker jeg ikke negler. Så tror ikke det er et rent arrvev. Anonymkode: 7cfc2...222
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #8 Skrevet 2. oktober 2024 Jeg ville gått til legen. Jeg har fjernet to sånne. Det var hudkreft/basaliom. Anonymkode: b0717...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå