Gå til innhold

Noen med blonde vipper som har sluttet med mascara?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lys blond med lys blonde vipper og bryn. Øyenvippene mine er nesten usynlige. Sliter med å finne mascara som ikke klør eller drysser og vurderer nå å droppe hele mascara-styret. Brynfarge og litt kajal på øvre øyelokk kan jeg fortsette med, for det tåler jeg. Vil dette se rart ut? Føler meg litt blass hvis jeg ikke har noe som helst på øynene, liksom. Liker også å av og til bruke litt solpudder i globalen for å “løfte” blikket litt.

Er det flere lysblonde damer som har droppet mascaraen? Hvor lang tid tok det før dere ble vant til å gå uten?

Anonymkode: 47ab1...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor farger du ikke vippene?

Anonymkode: c656b...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor farger du ikke vippene?

Anonymkode: c656b...17c

Har gjort det noen ganger, men synes det gir lite effekt. Det kan jo hende at jeg er så vant med å få tykkere vipper av mascara at bare permanentfarge liksom ikke blir noen vits.

Anonymkode: 47ab1...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Idun sin mascara ikke drysser så fælt som resten pleier å gjøre.

Maskara vil jo ikke kun gi farge. Den gir volum, lengde og noen bøyer jo vippene. Jeg har mørke brune øyevipper og jeg merker stor forskjell på hvordan vippene ser ut med og uten maskaraen.

De gangene jeg dropper maskara så sminker jeg knapt øynene. Jeg kler ikke kanal uten maskara. Så da sminker jeg mye mer subtilt. Hender at jeg tar og påfører bittelitt vaselin på vippene for at de blir mer definerte når jeg dropper maskara. Den typen med blå lokk men vanlig funker sikkert også. Viktig og ikke overdive mengden, svært lite som skal til.

Jeg bruker brynspudder uansett om jeg sminker øynene eller ikke.

Anonymkode: b3a47...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...