AnonymBruker Skrevet 1. oktober #1 Del Skrevet 1. oktober Jeg hadde eget firma i noen år, og tjente bra. Og betalt skatt, MVA og lignende. Nå har jeg fått jobb i kommunen og driver og samler sammen papirene mine for å komme høyt opp på lønnsstigen. Jeg har fått beskjed at arbeid ikke trenger å være relevant så everything goes, men vil de årene med ENK beregnes som en del av de årene jeg kan legge frem? Ja, jeg vet, jeg kan spørre lønningskontoret, men jeg er mest nysgjerrig om noen her vet. Anonymkode: 28bfd...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #2 Del Skrevet 1. oktober Det tviler jeg sterkt på. Som regel er det bare stillinger/erfaring fra kommunalt arbeid som gir høyere ansiennitet. Anonymkode: ba041...a77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 1. oktober #3 Del Skrevet 1. oktober I noen yrker kan det telle, det kommer nok an på kommunen og yrket. F.eks teller all jobb hvis man er lærer. Jeg har selv ENK + at jeg har jobbet mye i det private næringsliv. Jeg fikk regnet dette som ansiennitet da jeg fikk fast ansettelse som lærer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #4 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det tviler jeg sterkt på. Som regel er det bare stillinger/erfaring fra kommunalt arbeid som gir høyere ansiennitet. Anonymkode: ba041...a77 Feil. Fikk med ansiennitet fra privat sektor, (et helt annet fag) til kommunen Anonymkode: 64d8b...2c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjonkel-Donkel Skrevet 2. oktober #5 Del Skrevet 2. oktober Jeg jobbet en stund i kommunen. Da telte både mine år og mnd med ENK og mine år og mnd med eget A/S samt førstegangstjenesten med på ansienniteten. Så startet med full ansiennitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
o.g. Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 19.02): Jeg hadde eget firma i noen år, og tjente bra. Og betalt skatt, MVA og lignende. Nå har jeg fått jobb i kommunen og driver og samler sammen papirene mine for å komme høyt opp på lønnsstigen. Jeg har fått beskjed at arbeid ikke trenger å være relevant så everything goes, men vil de årene med ENK beregnes som en del av de årene jeg kan legge frem? Ja, jeg vet, jeg kan spørre lønningskontoret, men jeg er mest nysgjerrig om noen her vet. Anonymkode: 28bfd...f23 Hei! lurer på hvordan det gikk med lønnen din egentlig? Fikk du noe opplysninger fra lønningskontoret? Dere som har allerede vært gjennom den samme situasjonen, hvordan dokumenterte dere de ENK årene? I mitt tilfelle er ENK nedlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå